2013年12月1日 星期日

產前講座 - 母乳爸媽學堂

30112013

雖然較早前已經聽過由母乳協會舉辦的那個母乳講座, 但同事話如果想要在餵人奶方面, 可以更有決心和意志堅定一點, 就必須多聽有關講座  (因同事知我一直都三心兩意, 哈哈), 今次見朋友仔都有興趣一齊聽, 所以就齊齊報名喇...

兩小時的講座內容, 跟上次聽的那個其實差不多, 但在禮物方面卻差好遠, 或許是由Dr. Brown贊助的關係, 所以禮物都算豐富的!!
其實去聽講座真的蠻花時間, 加上大多數講座於第一胎時都已經聽過了, 所以今次會是我最後一個報名去聽的講座啦.  :p

6 則留言:

  1. 嘩好豐富禮物呀!
    我都覺得餵人奶要有足夠準備同決心,最緊要洗埋老公腦,咁就成功在望啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次唔多唔少, 我都係為左Dr. Brown set禮物而黎, 哈哈!!

      刪除
  2. 啲禮物真係好吸引~~~~
    餵人奶真係要有好大嘅決心,我相信你一定得嘅,加油!!!!

    回覆刪除