2013年12月16日 星期一

拍攝大肚照後感分享 (未有相)

14122013

今日妹妹B剛踏入32wks, 我終於都拍了大肚照啦...雖然是團購Package, 對相片質數沒什麼期望, 但總算拍了我人生的第一輯大肚照嘛, 開心開心!!

一早就已經講過, 小B爸只是抱著還我心願的心態去跟我拍照, 原意是極不情願的, 加上小B爸全程又要湊住小B, 初頭給我感覺都有點Hea.  幸好今日的主角是我而不是他倆, 所以就由得他們吧, 但小B今日好叻呀, 好快就熱身完畢, 雖然於一小時的拍攝過程中都帶不少攪攪震成份, 但小B難得地肯配合攝影師姐姐的要求, 結果最後就連小B爸都自自然然投入了, 所以今天他倆整體的表現尚算令我滿意.  (如照片出來的效果不是太差, 那就更加"啡呢骨"喇, 哈哈!!  :p)

說實話...由於是買團購關係, 其實就連我自己都有點Hea架.  我竟然到今早出門前才想好大家的衣著, 原本都有打算整少許道具來拍照用, 但亦因為懶而一拖再拖, 結果當然又是無了影啦, 不過臨出門前, 我都有帶備少許初生BB用品, 可惜最後都用不著.  因為當我們去到影樓的一刻, 我就知道今次只可以抱著純玩心態來拍照, 不要過於認真.  何解我會這樣說?!  或許是這影樓加上攝影師姐姐給我的感覺都不太專業吧, 而且就連她的搵食架生都竟然不及小B爸早年玩的那部單反機質數好, 所以.....我和小B爸互相給大家Signal後都心照了, 隨隨便便用攝影師姐姐拿給我們的道具完成就算.

話雖如此, $299的價錢, 其實我又豈敢有要求丫, 所以...整個過程都算玩得開心.

原本我有打算叫小B爸幫我偷影一兩張相來寫Blog, 不過影樓地方好細而且勁勁勁開揚, 大家完全看得見大家在做什麼, 所以唯有放棄.  現約了兩星期後再去睇相, 希望到時不會太難挑選吧, 更加希望可以順利揀選得13張相啦, 哈哈~

P.S:  今日攪笑事 - 小B見我穿著Tube Top, 攝影師姐姐和助手幫我拍攝縹緲效果時, 小B竟馬上走來我身旁話醜醜, 還指我入去更衣室穿回衣服呢, 真想不到少少年紀的她, 竟然那麼保守, 哈哈~ 

13 則留言:

  1. 我自己都買左個團購,諗住遲D等BB出世後再同佢一齊去影!!當玩下咁:D

    回覆刪除
  2. 299 又確係低 食餐飯都要

    回覆刪除
    回覆
    1. 當平平地玩一個鐘, 仲可以有紀念品拎咁囉, 都唔錯既, 哈哈~

      刪除
    2. 直頭係!我都想去玩下

      刪除
    3. 唔知仲有冇呢? 攞嚟送比朋友做聖誕禮物一流

      刪除
  3. $299又好平啊!期待快d睇靚相!
    小b識話醜醜又要你穿番衫,真估唔到咁小小年纪都識呀!

    回覆刪除
  4. 嘩,好抵呀,一定會靚o既,懷孕中的女生係最美麗的,heehee ^^
    小b 真攪笑 ^^

    回覆刪除
  5. 留個念都好,我之前影的都麻麻,不過睇番好開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你係amoeba studio影, 小b半歲時我地都有去個間影過, 都係好一般般, 不過團購返黎既, 預左...

      刪除
  6. 最緊要係影相一刻嘅開心,當然出來嘅相都靚就更加好啦﹗等睇你D靚相﹗

    回覆刪除
  7. 期待睇你既相, 我相信點都靚既~

    回覆刪除
  8. 我之前有位朋友介绍我这家彼奥泰珂斯研究中心代孕服务,听他说这家代孕所得配套和它的服务都非常完善,我们将建立一个个人治疗方案,以满足您的自身条件,心理和情感需求。最重要是合法的,也有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,还可签百分之百成功的配套,非常值得,他们也提供客户的舒适漂亮的住宿,饱满的三餐以及司机的载送。在这里我要写出一些评论其实biotex名声非常好,医院也很可靠。很多人喜欢这间公司,我们的朋友去过biotex,当成了幸福的父母。

    回覆刪除