2013年12月23日 星期一

開始準備...洗衫仔

最近見1月及2月媽媽會有好多BB都陸陸續續排住隊出世...所以我都不敢怠慢, 是時候開始要為妹妹B做準備啦, 免得到時真的早產就麻煩了, 因為小B爸是絕對靠不住的, 雖然他都好肯去做, 但就好多事情都總是不合我心意囉...

懶媽媽我今次未有上胎緊張, 連走佬袋都未執呀, 希望月底前可以完成啦, 因為小B爸已經講明, 如果要他代勞的話, 怕會帶漏+帶錯我的用品, 所以走佬袋就只有靠自己喇.

另外, 我已經開始為妹妹B洗衫仔啦, 今次已經第3機了, 但家裡還有好多衫仔等著我去洗呢...相信妹妹B到時一定著不完.  幸好這都是家姐小B剩下來和朋友轉贈的, 如果全都是因我忍不住手而買下的話, 一定被婆婆或小B爸鬧我大花筒, 哈哈~

9 則留言:

  1. 我已經洗左5機左右,仲未洗完呀~T_T

    回覆刪除
  2. 有咁多衫要洗?好利害!

    回覆刪除
  3. 趁依排有太陽,洗衫好!
    下個月新年,相信你都会好忙!

    回覆刪除
  4. 洗定差唔多,咁來緊聖誕新年可以專心休息吓

    回覆刪除
  5. 我乜都未做,未買,超超懶

    回覆刪除
  6. woo.....對呀,洗定先,咁到時就可以冇咁忙了 ^^

    回覆刪除
  7. 初生真係唔使買太多~快D襯現在天氣好洗多D~

    回覆刪除
  8. 見到啲衫仔,淨係唸起都開心呀 ^^

    回覆刪除
  9. 一位朋友无法生育,找了很多代孕方法都没成功,之后找到了一家代孕诊所,他们拥有很多种的服务,你可以到彼奥泰珂斯研究中心看看, 诊所有广泛的捐助者数据库,如果您仅仅需要治疗不孕症,我们同样可以利用现代技术对各种不孕不育进行治疗治疗,我们有经验丰富的医生和员工会为您提供详细的分析和各种选项,以及男性或女性不孕不育治疗的整个列表。满足客户们的所有个性化需求,现在中国拥有谁成为了幸福的父母呢,由于彼奥泰珂斯辅助生殖中心提供的代孕服务。常打他们新生的孩子,但在乌克兰的行为这属于刑事罪,诊所会按照法律直至有关机构采取行动。

    回覆刪除