2013年12月8日 星期日

聖誕燈飾第一擊 @ 東港城

07122013

聖誕月又到, 一有時間當然要帶小B去各大商場影相啦, 今次姨姨選了東港城, 因為有姨姨最愛的芒豬豬囉!! !
雖然我們好晚才到達, 幸好人還不算太多, 可以慢慢影, 最後亦因為小B捨不得離開, 結果我們就於這位置逗留了足足約一小時.

好, 去相先~

小B話...

見到大隻過自己的芒豬豬, 起初都有驚驚架, 不過好快就興奮到跳舞喇, 還要四圍走四圍摸呢, 哈哈...
媽媽與我
亞父與我
姨姨與我
馬仔哥哥與我
好彩媽媽同姨姨都鐘意帶我去街街, 我先有得黎睇芒豬豬咋, 多謝媽媽, 多謝姨姨!!
這就是我至愛婆婆的一家人啦
有人見到我嘛?!  我係中間呀...Over Over~
點解芒豬豬大粒過我咁多架?!
靜靜雞話俾大家知, 今日我真係好開心呀, 從此我怕我會跟姨姨一樣勁愛芒豬豬呢, 哈哈~

10 則留言:

  1. WOHOHO, 個張你唔講小b係中間, 我都唔為意添.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢張相唔係我影, 我初初都睇左好耐先睇到佢係邊, 哈哈~

      刪除

    2. 係喎。。淨係得返個頭仔。。哈哈

      刪除
  2. 你好fit 呀。。。媽媽!
    小B好開心喎。。。不過我好驚好多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經吹脤左好多啦...手手腳腳都已經粗左!! ~.~

      刪除
  3. 嘩嘩嘩,你真係好FIT.....完全唔似就生呀....不過咁先好,肥B 唔見媽,so nice~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我肥左係d你地唔多覺既地方者, 其實我d手手腳腳都已經粗左好多架喇!!

      刪除
  4. 你完全唔見肚,有乜野秘訣

    回覆刪除
  5. 如果你们要找代孕机构服务,我本人推荐这网站彼奥泰珂斯研究中心,我们相信您对我们也有了一定的了解,当今乌克兰代孕医学的快速发展。我们对于不孕不育的治疗已经掌握了很高的技术,以及包括为“不明原因不孕”诊断,他们可是有提供非常完善的服务,每一个细节都做得非常好,你绝对找不到第二间,他们的医生是利用最新技术和最佳方法,帮助你们取得积极的IVF项目成果,也有代孕和卵子捐赠,真的非常值得您来尝试,绝对不会错。

    回覆刪除