2013年12月5日 星期四

初生奶粉之選擇

還有兩個月多少少...妹妹B就出世啦, 雖然今次打算餵人奶, 但我並不打算做到全人奶, 所以還是要選購定奶粉備用.

上胎小B在醫院時已經飲用A+, 見她食得好好, 有便便之餘體重亦追得好快, 雖然是甜了一點, 比較容易起痰, 但我相信奶粉就是有這個弊處嘛, 不過最後問過兒科醫生都說可以不用刻意轉飲其他品牌, 所以就一直飲用至今喇.  可是A+貴之餘, 實在真的有太多國內同胞搶購, 加上前陣子又有報導指出1號仔奶粉中含有微細昆蟲, 頓然令我卻步.

今次我大概想選用美素佳兒給妹妹B, 因有朋友說她的小朋友食得好好, 而且比起A+又便宜一點, 但這品牌都是蠻受國內同胞歡迎的, 所以我絕對有理由相信到時要成功跟他們於藥房搶購並不是一件易事啊.  唉...心大心細中, 應該如何選擇好呢?

除了美素佳兒外, 媽媽們還有什麼好的初生奶粉介紹呀?

14 則留言:

  1. 我諗住醫院俾咩就食咩奶粉,而我多數放棄餵人奶,要照顧2個我怕我應付不來

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係諗住盡力咋, 唔會太過迫自己去餵人奶.
      即係你今胎係e院就已經打算俾佢食奶粉呀?

      刪除
    2. 九成都會奶粉......不過我都會試下餵人奶(睇下上唔上到奶先),但上一胎既奶水唔夠(試過泵,只得5ml),餵完又要立刻補奶粉(都餵左2個月,但我覺得佢無乜食過囉),不如我將多啲時間俾兩個小朋友好過啦!

      刪除
    3. 咁又係..如果唔太夠奶, 我都寧願將d時間陪佢地兩個, 好過side時間去泵奶!!

      刪除
  2. 其實都真係無乜品牌唔受同胞歡迎,even我個女食牛欄牌,都試過買唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛欄牌 - 我老公同事上年亦試過買唔到呀!

      刪除
    2. 嘩..牛欄都買唔到咁誇! ~.~

      刪除
  3. 出世時醫院用雅培 ~ 依隻ok啊! 經常買到貨!

    回覆刪除
  4. 我就畀雪印,冇強國人爭,不過雪印有度唔好就係啲粉有時溶唔晒,啜果時又有好多泡泡(我都試過A+同美素就冇依個問題)

    回覆刪除
  5. 我仔之前飲雅培一號,無強國人搶實有貨,而且平過美素佳兒,但同樣係有溶唔晒一舊舊問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔飲雅培3号。经常一舊舊吗?有時水的温度及搖勻有影响。我地係先入6-7成熱水,后加4-3成凍水,剩向一個方向搖匀。

      刪除
  6. 美索1號2號都唔錯架, 不過3號就好甜lu... 所以阿囡飲到3號就轉飲牛欄啦

    回覆刪除