2013年12月12日 星期四

聖誕燈飾第二擊 @ 海運

藉著平日放假, 我想應該會人少一點, 所以就提議到海運影聖誕米奇喇, 可惜...我認...我錯了, 因為不論平日還是假日, 尖沙咀這地方都是人擠得水洩不通, 看來如果要影靚靚米奇, 就要一大清早去影才行啦.

算...總算到此一影!!
小B: 米奇你好可愛呀, 我忍唔住要搣下你鼻鼻先得~
趁米奇聖誕樹前人少少, 快手影張全家福...
好多人, 好多人, 走到外面之後, 人簡直多得恐怖呀, 想攝位影張相都有難度呢, 只好快快閃人算了.

16 則留言:

  1. 點解你仲可以咁瘦架?羨慕C我!!!!

    回覆刪除
  2. 前排手机坏了,早上睇完医生拎手机去整,等拎电話時去了依到,真係無咁多人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 12月, 好多人都開始出動影聖誕燈飾嘛, 而且我都晏去, 差唔多放工時候先到!!

      刪除
  3. 哎呀...係啦,尖沙咀好似無時無刻都超多人,好crazzzzy @@
    好靚呀 christmas tress,小b好鐘意咁啊 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b好好奇架..佢對所有商場既聖誕佈置都好似好like咁~

      刪除
  4. 我之前去都未見到,之後都唔敢去。。。唉。。喺香港返而冇去過,反而啲B6就有得去。。。嗚嗚
    不過我應該boxing day會去TST,希望早啲唔會咁多人啦
    小檬見都米奇聖誕樹應該會好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅日去肯定仲多人呀..上年我boxing day個日又係去左海運影相, 多人得恐怖!! 如果要去, 最好揀朝早, 我諗d人應該未有咁早出動瓜~
      小檬見到驚唔驚架, 小b見到猛咁話驚驚啵, 除左棵米奇聖誕樹係唔驚...真係超細膽呀.

      刪除
  5. 我都未去啊..........咁多人仲未有勇氣帶大爺去~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度影相好靚, 如果唔怕人多, 真係要去一去!!

      刪除
  6. 11月路經時已經覺得好靚, 不過O個時已經超多人, 真係冇勇氣同TAREBABY 去迫黎影相, 所以真係路過咋...

    張全家幅好OK呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者過晒聖誕先去影, 我諗會好dddd既, 哈哈~

      刪除
  7. 今年好靚ar,我地都影左,得幾張滿意,太多人了,不過點都想影下相留念

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真係幾靚架, 尤其係有我最愛既米奇添啵, 哈哈~
      不過人真係太多啦...

      刪除
  8. 我之前去到已經想調頭走,人多到根本影唔到相

    回覆刪除
  9. 我之前做了很多的比较,还是这家biotexcom.cn的代孕最好,他们的服务确实很完善,彼奥泰珂斯生殖医学中心是一个用于人工授精(辅助生殖)在欧洲领先的乌克兰代孕中心。之前听朋友那里说他们的基本设施真的非常棒!他们拥有世界级的医疗设备,也有专业的医疗团队,有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,你绝对找不到比这家更好的代孕服务。但是现在的中国人谁成为了幸福的父母是由于彼奥泰珂斯辅助生殖中心提供的代孕服务,常有打他们新生的孩子,在乌克兰这属于刑事罪,有关机构和诊所人员也会采取行动。

    回覆刪除