2013年12月11日 星期三

抵..抵..抵..

好開心..好開心..因為我又買到平價貨囉~~~

昨天跟家人去飲下午茱時, 於娘家附近的出口店, 看中了件紅色橫間線衫給小B, 結果一拿上手細看...只需$49, 真的抵買得來又易襯, 完全找不到放下的藉口, 小B更親自拿到鏡子面前照過夠呢...看來她都蠻喜歡這件色彩鮮艷的線衫啵, 一於留待聖誕佳節時穿啦!!

飲完茶我們再到了海運逛逛, 經過Gap時, 當然忍不住又要入內看看啦, 竟然...又有橙牌減價貨呀.  最後買了一件白色樽領打底衫, 一件灰色波點Tee再加一條白色絲絨質地長褲, 盛惠$114, 好抵呀...

如果經常給我找到橙牌減價貨, 那就真的太好啦, 哈哈~

15 則留言:

  1. 真係好抵著~~現在一個月都買BB衫都好貴~我覺得~一件都百幾蚊~~著一陣又唔岩~大D係咪好D架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢d衫都係著一季架咋...好快就唔岩, 上年買個d冬天衫, 大部份都已經短啦, 除非本身買大一個碼個d, 宜家就岩岩好囉.
      所以我盡量都唔買貴衫, 太快唔岩啦~

      刪除
  2. 嘩~~~ 真係好抵呀,第一件49,勁抵又靚呢 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..第一件我都好鐘意, Gap個幾件, 我反而覺得平平地係屋企著都抵~

      刪除
  3. 咦gap有減價,唔知係咪間間分舖都有呢@@
    Lunch又去望下先 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Gap成日都減, 一得閒就要去睇下架喇, 哈哈~

      刪除
  4. 買平野真係令人好開心~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯係...買到平野, 心情都寧舍唔同, 哈哈!

      刪除
  5. 上次經过海運都無去睇下添-_-||

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次經過gap, 記住點都要入去望一望呀, 哈哈~

      刪除
  6. 之前有位女性朋友成功怀了双胞胎,她去了彼奥泰珂斯研究中心这间代孕机构,她说他们的价格公道且合法,最重要的是他们的医生及护士等等都非常贴心,彼奥泰珂斯员工通晓多种语言,我们具有专业的法律专家,医生,翻译和心理学家。他们拥有代孕和卵子捐赠计划,医生也是使用现代化的方法,高专业性医学,也有最好的代孕妈妈,安全问题绝对是保证的。在网上看到很多对biotex的评语,有的说的好,有些的却不是很好,我觉得我要写出真实的意见,其实那里的医院非常可靠,去那里的人也非常的多,价格也合理。

    回覆刪除