2013年12月6日 星期五

遇上倒米護士

自10月頭照過結構後, 一直都未有再約時間去醫務所做檢查, 大概是因為第二胎, 心態上已經沒有第一胎時緊張, 加上小B爸時間又比較難遷就, 結果就一拖再拖喇.

今日終於的起心肝打去醫務所約時間做檢查, 本打算約兩星期後, 因(32週)還可於4D中清楚看到妹妹B的模樣嘛, 誰不知護士竟然問我為什麼要來做檢查, 我說只是一般產前檢查而已沒什麼特別, 之後護士就跟我說, 12月跟1月的Booking都已經全Full了, 最快要2月才有位, 那麼我便說我2月就要生啦, 到時經已沒覆診的必要, 之後那位倒米護士竟回答我一句, 那就真的沒辦法呢!

嘩..嘩..嘩..究竟醫生是否真的多Patient到有症都不能接呢?  還是多症看得要擺姿態呀?  假如我是新症, 不接也還算正常, 但我不是新症都竟然拒絕我的預約, 真Crazy~

4 則留言:

  1. 嘩,無了双非都咁旺,係未医生多大假放呀?
    明天再叫爸爸call下,睇下会否第二個護士接电話会好d?
    你係边区睇呀?

    回覆刪除
  2. 我自20週後都無照過啦,可能個醫生覺得吾需要吧。

    回覆刪除
  3. 下...咁都得???
    果時我臨生前都要keep住去架, 醫生仲話要1星期1次tim呀...
    咁你有無再book呀?

    回覆刪除