2013年12月4日 星期三

鬼馬小靈精

小B越大越古靈精怪, 不過亦因為這樣才會帶給我們一家無窮無盡的歡笑聲.

最近有個人仔好叻扮野呀, 只要一聽到有人叫小B刷牙, 小B換片片, 小B沖涼等, 小B就會馬上衝上床扮覺豬.  我想她一定是以為只要扮覺豬就可以逃過要刷牙, 換片, 沖涼等命運, 哈哈~  :p

雖然好傻豬, 但每次見她這樣又真的覺得好好笑啵.
唉...有時我真的想問問, 究竟這個囡是我生還是爸爸生?

點解除了生得跟爸爸像樣之餘, 就連這些鬼靈精性格都跟爸爸一模一樣?!

我甚至發現這愛食的倆父女, 竟然同樣唔鐘意食豆腐呢~   

15 則留言:

  1. 咁佢咪同爸爸一樣咁愛你囉,多好呀!!

    回覆刪除
  2. 唔係喎,我覺得小B越大越似你喎!似爸爸咁鬼靈精咪好囉,咁先人見人愛呀 XD
    扮瞓覺張相真係好神似呢~

    回覆刪除
  3. 哈哈,小b 好攪笑呀,又會識咁樣,好聰明,哈哈~~
    其實小b 都似你呀,再大d 應該會更似,女仔會愈大愈似媽媽的 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 古惑妹嘛..古古惑惑既野佢最叻, 哈哈~

      刪除
  4. 細個個可能痴你,我大個個而家唔痴我

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b爸就係想細個個痴我..佢話大個個已經痴到佢暈, 如果再多一個痴佢, 佢真係1日48小時都唔夠俾佢地痴喎, 哈哈~

      刪除
  5. 回覆
    1. 似到有d過份, 哈哈~
      我都開始唔抵得呢!!

      刪除
  6. 似爸爸夠精靈,似媽媽咁靚女,揀晒好嘅來似﹗

    回覆刪除
  7. 識扮瞓覺好叻呀~

    小B越大樣子越似MAMA啦, 小朋友鬼馬D真係令到屋企人都開心D~

    回覆刪除