2013年12月28日 星期六

小B兩歲生日Home Party

今日媽媽特地約了幾位好友到來開Party, 聚聚舊之餘順道為小B慶祝生日...  雖然出席的都是大朋友, 但小B跟哥哥姐姐們玩得一樣開心, 其實只要有得玩, 小B又怎會管他們是大朋友還是小朋友丫!!
先來一個大合照吧...

1..2..3..笑 + Yeah + 齊齊合眼, 幾十歲人仍然繼續保持住愛攪事的作風, 哈哈~ 
今次Party, 原本媽媽有打算佈置一下, 但由於時間關係, 加上整個下午都外出了, 回家前又要到街市買海鮮準備晚餐, 所以實在趕不及攪攪新意思, 最後我們更差點兒要契媽及姐姐們摸門釘呢..  (下次在時間安排上要預鬆動一點才行, 否則小B爸實有說話給我聽.)

繼去年超好味的鴨仔芝士蛋糕後, 今年契媽又訂了靚靚米奇蛋糕給小B...  其實小B年紀那麼少, 又豈會去研究自己的生日蛋糕是什麼款式呢, 所以依爸爸話, 普普通通一個生日蛋糕都已經可以了, 又何必每年都花那麼多錢在小B的蛋糕上, 不過我都真的要代小B多謝契媽, 因為契媽實在太錫我小B啦.
 小B: 究竟影完未呀?  又要我等...明明我先係主角, 蛋糕只係配角啵.  (無奈)
同靚靚蛋糕影多幾張靚相先啦...
小B最愛吹呼呼...你地個個都要聽我話, 食我口水尾, 呵呵~
小B等了好久好久...蛋糕終於解體.
哎呀, 原來今晚我們只顧著玩和食, 忘了拍下豐富的晚餐啊, 明明一向都相機食先, 今次可能因為大家都肚餓, 所以晚餐一放上台就齊齊開動, 無人有閒手來拍照...

至於今晚小B收到的生日禮物, 媽媽都未得閒拍照, 遲些才再補回吧~

最後多謝契媽於泰國買回來給我和小B的手信...  *3*

5 則留言:

  1. 小B生日快樂呀!! 不過個蛋糕靚啲,其實又會開心啲嘅!!

    回覆刪除
  2. 小B,生日快樂呀,祝你身體健康,開開心心,聰明活潑 ^^
    個CAKE 好靚呀,PINK PINK 咁,好襯小B ^^

    回覆刪除
  3. 小B生日快樂,妹妹出世要錫錫呀

    回覆刪除
  4. 生日快樂,做家姐了!㛃媽好錫小b ar, 有靚蛋糕其實都可以拍照留念,氣氛又開心啲

    回覆刪除
  5. 看到现有很多的夫妻无法拥有自己的孩子而沮丧,也曾想过去领养,其实我是经朋友的介绍来到彼奥泰珂斯研究中心代孕诊所,且医疗专业人员在“ 彼奥泰珂斯 ”诊疗工作坚信断言:“没有绝对的不孕不育”上面说的是基于几个事实。首先,我们看到医学的快速发展。我们对不孕不育治疗技术已比其他国家都更成功!其次,依靠我们的医疗实践.彼奥泰珂斯中心的存在,我打算对biotex做出评论,所有来这里寻求帮助夫妻都已经成为父母,医生也很专业。我们很高兴!我们用事实说话,现实造就了我们积极的成果,正确的不孕不育治疗已经帮助那些几乎无望的夫妻体验为人父母。

    回覆刪除