2013年12月3日 星期二

產後食乜補?!

第一胎時對於產後補身完全毫無頭緒, 加上又未有請陪月, 只靠婆婆一人為我打點整個月的膳食, 但因婆婆沒什麼這方面的經驗, 加上婆婆生我們三姊弟都已經是好多好多年前的事了, 基本上大部份這方面的知識都經已拋諸腦後, 最後經朋友介紹下就買了產後廿八坊喇, 結果坐月期間, 我就全靠這廿八坊來為我補身啦, 足足飲足廿八天.  當中...還飲用過一次雞酒, 加上十二朝後晚晚薑醋撈飯, 還有太婆浸了多時的補酒 (可惜補酒太重酒味, 我受不了, 最後只喝了幾口就整瓶放回原位).

但由於今胎因打算餵人奶關係, 加上好多朋友話餵人奶就不太適合飲用廿八坊, 怕BB會太燥而於臉上長粒粒, 所以今次就不打算靠廿八坊來補身啦.  但如果不飲用廿八坊, 這個月我又應該如何進補才是呢?  有媽媽可以教我嘛?!  因為婆婆對於產婦坐月期間的飲食實在不太了解, 今次同事叫我準備定炒米茶於坐月時做代茶, 婆婆聽後還竟問我這是什麼來, 她以為是因為我打算餵人奶才要飲用炒米茶呢, 但實際上其實所有產婦都可以飲用.

雖然同事都有跟我提及過自己於產後未有怎樣進補, 而坐月期間跟平日飲食大概都差不多, 只是完全戒食生冷及收奶食物, 當然除了正常一般飲食外, 還有靠飲用大量湯水來上奶啦, 最後身體還算過得去.

但說到底這回是我最後一次生B, 我真的好怕月子坐不好, 一世有煩惱, 所以好希望媽媽們可以提供多些意見, 好讓我叫婆婆做定準備.

Thanks!!!!!!!!    

17 則留言:

  1. 因為個個體質唔同,所以唔好亂補呀,你可以去睇中醫睇吓自己適合點補,不過我之前因為生完感冒再加乳腺炎成日發高燒,所以最終無補過就坐完個月啦,只係坐月時飲多D湯水同食多D有營養嘢,so far我覺得無乜嘢喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係咁, 咁我都盡量多d湯水同食d有營養既野算啦, 因為我無睇開中醫, 唔敢亂睇, 我見個個都話中醫真係要人夾人, 未必人人都岩夾.
      上胎個人好攰, 攰到都無乜胃口食野, 所以主要係靠廿八坊咋, 今胎我會努力食多d食多d, 哈哈~

      刪除
  2. 我而家坐月都係飲炒米茶,飲多D湯水谷奶,而食方面都好似平時咁,飯呀,豬肉呀,雞呀,菜呀... 十二朝之後就食薑醋飯...最重要落多少少薑囉。 吾駛太擔心啦,我都無點樣進補,最重要休息多D。 你幾時預產期呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. e..你食同飲既野, 基本上同我同事講既一樣!! 睇黎我都跟番食呢d就算啦!!
      希望我到時真係可以多d休息啦, 我怕小B唔放過我咋, 佢太爛玩啦, 我驚佢無時無刻都要我陪玩咋~
      預產期2月8呀, 好快就到啦...已經開始有d緊張.

      刪除
    2. 你係順產定開刀? 有無人可以幫你湊住小B先?我個大女都係放係99度湊,夜晚先返屋企。又要照顧大同細,又要照顧自己都幾辛苦。有無人幫你坐月呀?

      刪除
    3. 順產呀...
      生完頭10日, 老公會放假幫手, 之後就得我同婆婆兩個咋, 到時真係驚我地兩個大既, 攪唔惦佢地兩個細, 因為婆婆都要忙住做家務同煮飯嘛, 擔心ing~

      刪除
    4. 唔會呀...靠我媽同我坐月咋!

      刪除
  3. 我坐月餵人奶仲要係開刀,所以冇特別點補,一開始都係炒米茶果啲,我奶奶就有用烏雞燉雞精畀我,開刀就起碼12朝先食薑醋果啲,肚B都冇話燥得濟呀~

    回覆刪除
  4. 我開刀,頭一個月都冇咩補,不過真係天天炒米茶,冇飲過水,聽人講飲水會水腫呢.....十二朝後廿八坊,之後第二個月飲完個廿八坊,我媽媽個個禮拜都燉鹿茸比我飲,每星期一次,飲到依家都飲緊....我媽媽話要飲足半年喎.....不過唔知係咪堅有效呢,我真係身莊力健,嘻嘻...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..我都聽過有d人話最好補到3個月至半年.
      不過我真係無咁好恆心囉!!
      其實最緊要係身壯力健者, 我見舊同事坐月坐得唔好, 之後真係成日病架, 所以到佢生完第2胎時, 佢好緊張咁睇中醫調理番, 好彩之後都算ok, 再無之前咁易病.

      刪除
  5. 我都未諗到到時點補身呢~不過99已經買左鹿茸同鹿尾巴俾我坐月食,到時再算啦~

    回覆刪除
  6. 我地请左陪月,因为我同一仔爸完全係生手,果時工人姐姐又未到。好彩有请,因我有產前同產后的痔疮,好彩陪月調配我的食膳,都要八兩三星期先好番。另外后期,额外叫陪月幫我燉了鹿耸+韓国蔘3-5次,餵完人奶先飲。可能坐月食得ok,身体比未生之前好,起码鼻敏感少了。

    回覆刪除