2013年12月9日 星期一

過分沉迷

唉...小小年紀就這樣沉迷, 究竟我要怎樣才可以幫小B戒除這鋪手機癮呢? 

(都怪小B爸太過縱容小B, 結果好快就已經變成為她的惡習喇)

14 則留言:

  1. 而家D小朋友係坩,好難戒

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者忍心D都可以既...不過實在會有太多人俾佢玩喇, 所以就算我一個唔俾都係無用.

      刪除
  2. 你要狠心一排喇。。。小檬都好鍾意我地嘅手機同padpad,不過我盡量唔會被佢玩,自己都盡量唔拎出嚟。要當絕招先攞出
    嚟喺屋企睇I Pad我會拎本雜誌遮住,扮睇雜誌。 =p

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好醒既...我地收埋左, 佢會自己周圍搵!!
      有時我扮聽唔明佢要乜, 佢就會扭, 唉~
      希望可以快d戒甩呢鋪癮啦...

      刪除
  3. 小B用手机睇什么呀?
    一仔睇不同语言的卡通、赛車game、abc、數字歌,后面兩样係好的,真唔忍心stop佢,但佢应要玩其他益智的玩具,好彩现在只是半沉迷而己,我会遏力阻止它加深!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咪用黎睇youtube, 聽歌歌囉, 有時會玩d小朋友games等~

      刪除
  4. 成日咁睇好壞眼喎,真係要狠心啲呀,我so far都冇畀過肚B拎部手機玩,最多係佢發脾四爆喊先畀啲兒歌MV佢睇咋,講真佢要學一定好快,我想盡量推遲佢玩手機個年紀呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日開始對少左dd啦...但仍然keep住日日都會拎黎聽兒歌, 睇youtube. 我都好唔想俾佢, 但身邊d人個個都唔配合我呢~

      刪除
    2. 你係小B媽咪,你開聲冇人唔敢再挑戰你呢。小B宜家有幾長時間玩手機先?就算唔近視,沉迷左都唔好啦~
      其實肚B都成日行到好近睇電視,我都好驚佢近視呀@@

      刪除
  5. 忍心人戒,咁細怕佢要載眼鏡就唔令了

    回覆刪除
  6. 真係要狠心啲,唔係好容易近視!
    比啲玩具佢玩,分散佢注意力唔知得唔得?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係好驚佢會近視...
      一時時啦, 但佢無時無刻都會叫你拎部機俾佢玩, 如果你扮聽唔到, 就出絕招...喊~

      刪除
  7. 不是每个代孕服务都可以去尝试,万一不是合法的就完了,但是这家彼奥泰珂斯研究中心代孕机构绝对合法,对特殊的患者提供广泛的辅助生殖妈妈和卵子捐赠资料库,以满足您的个人需求,让您不必等待太长时间以便即使开展合作治疗。价格也非常划算,我们拥有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,医生也是使用高科技的医学来帮助你取得孩子,安全问题绝对100%保证,年龄绝对是没有限制的。

    回覆刪除