2013年12月24日 星期二

小B大任務 - 唔洗Interview之有Offer (循道衛理)

20122013

今日收到一封幼稚園信, 原本以為是約小B去Interview, 誰不知打開一看...竟然是取錄通知書呀.
雖然對於突然有Offer真的感到好意外, 但最意外的是, 竟然不用Interview就直接取錄嘛, 那麼學校又如何評估自己取錄了怎麼樣的學生呢?

最後於網上扒文, 原來不少家長亦因為覺得奇怪而致電學校問個明白, 結果校長解答說...由於小朋友年紀小, 即使在家表現得怎樣好, 到面對著陌生人時, 亦有可能一言不發, 所以面試對於學枚收生其實不太大幫助, 加上學校不是要挑選最優秀的學生去取錄而是要去教好每一位已被取錄的學生, 所以一直以來他們都是採用先報名先取錄的方式.  (對於學校這種收生手法是蠻欣賞, 但始終我又未曾到訪過學校參觀, 又不知道學校環境是怎樣, 如果貿貿然交了留位費, 又確實有有點擔心啊.)

不過跟小B爸及婆婆商量後, 我想我們還是會先交留位費, 始終我心儀的三間學校都要明年才能安排面試, 如果三間都不取錄的話, 那麼小B就真的要遲一年才有書讀, 加上見網上對於這學校的評價又不算太差, 所以不如買個安心先留位吧!!

但N班已經讀全日制的話...對於一個兩歲多的小朋友來說, 是否有點辛苦呢?!

18 則留言:

  1. 咦~~~ 咁好?!我星期六in何文田循道衛理呀,會唔會都咁易呢?
    只可惜我地唔係同一間,如果唔係肚B in得成的話可以同小B做同學 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為何文田個間都唔洗interview添...
      不過兩間比較之下, d人話何文田個間好似係好過油麻地個間架~
      希望肚B成功有offer啦, 加油~

      刪除
  2. 咁快就全曰制,我都係打算開始時part time 咁讀咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 全日係就係辛苦d, 但到時妹妹出左世...好似小b讀全日會好d囉~

      刪除
  3. 我都覺得佢哋咁細個返全日好辛苦,不過有媽媽就話可以等佢容易D適應之後小學都全日喎,媽媽都可以輕鬆D有多D私人時間
    宜家點都叫有個offer係手先,之後in埋其他再諗讀唔讀啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有半日收, 我諗最後我會揀讀半日, 因為小b爸唔想小b咁快就要咁辛苦, 但係好可惜我心儀個間都係得全日制.
      不過都係個句, 等in埋其他學校先再算...

      刪除
  4. 好似幾好咁!哇。你留左幾多間。我開始好驚返學呢 part

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時會留呢間...其他都仲未開始in, 要1, 2月先開始呀~
      你都要開始睇定學校啦, 哈哈!!

      刪除
  5. 估唔到hk仍有咁既幼稚園,而口啤好的!
    如果有兩個小孩,第一個返全日好,容易凑第2個b。
    返全日,下午有d時間小朋友係午睡架!而且,最主要睇小朋友自己可否適应到,大多數都得!
    所以報K班時,全日班及半日班的学校,今次我都会報名,到時睇天意边一間有offer。
    Merry X'mas!

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家起碼叫有個offer係手先...到時讀邊間, 就要睇天意啦, 哈哈~

      刪除
  6. 嘩,咁好,仲要全日班,超正。

    我勁想南瓜仔入全日班,但可惜收佢都係半日制

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我反而想揀半日, 可惜我呢邊d學校多數都係全日制~

      刪除
  7. 呢間幼稚園做法好正確,讚!交留位先,到時有多個choice, 全曰制有啲下午訓覺外,也多了興趣班,可以留意下有冇,同全曰班自理能力高的,eg學摺被,不過也會易病啲,最終都係睇小朋友習唔習慣,二個小朋友全曰班又真係好啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都擔心遲d返學之後會成日病, 因為實在太多朋友既仔女係咁啦...到時真係睇醫生都睇窮呀~

      刪除
  8. 有offer好好呀!!
    我身邊都有朋友既小朋友仲未有offer, 咁你會唔會讀呢間呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果之後幾間都唔收, 我都會讀呢間, 有書讀總好過係屋企悶多一年嘛~

      刪除
  9. 咁神奇既?! 我以為就算係先到先得, 係咪都會見一見添.

    我都覺得N返全日好似太辛苦, 所以之前有間只得全日N班既我就冇幫TAREBABY 報啦.

    回覆刪除
  10. 结婚已经快要好几年了,都还不能给这家庭圆满,好沮丧,可是最近听朋友介绍的一家代孕彼奥泰珂斯研究中心,我也去尝试了,他们拥有多语种工作人员,拥有广泛的数据库最好的鸡蛋捐赠者,可以给您您想要的孩子,也有代孕和卵子捐赠计划,真的非常棒,欢迎来询问哟。当然我想要有自己的孩子我也去尝试了,真的非常值得。我打算对biotex写出真实的评论,我一直都有在关注他们,那里的医院非常可靠,价格也非常合理及划算,之后我真的成功有了自己的孩子,真的要感谢代孕们的妈妈,辛苦你们了。

    回覆刪除