2013年11月27日 星期三

痴孖筋

忘了由多少週開始 (總之就好早期啦), 自半夜試過一次抽筋後, 之後幾乎每星期最少都會抽一次或以上, 好彩的一星期抽一次, 唔好彩的一星期抽三次, 更加好彩的是多數只抽一隻腳, 有次試過一夜間抽完右腳再抽左腳, 那次真的抽筋抽到無覺好訓.  幸好每次一抽筋, 小B爸都會馬上彈起來幫我舒緩痛楚, 不過昨晚抽筋過後, 到目前為止...小腿仍然隱隱作痛呢, 今早上班時想行快兩步都有困難, 可想而知昨晚的我有多痛苦啦.  小B爸幫我拉完筋, 按完摩後, 我還竟痛得流下眼淚來.  唉...究竟要怎樣才可避免抽筋情況經常出現呀? 

好多媽媽朋友話, 只要夠鈣, 就唔會抽筋.  不過即使我已經有食鈣片, 再加每日一盒鈣思寶, 但情況依然未見改善啵...  我亦跟助產士提及過抽筋的情況, 但一如以往的口吻, 抽筋是正常, 唯有多做伸展活動 (即廢話).

送上wk 24 - wk 29的保齡球照, 再過10週左右, 我就可以完完全全脫離半夜抽筋之苦啦, 加油加油!!

9 則留言:

  1. 加油呀,不過可能bb 出世後,比抽筋仲要辛苦!!

    回覆刪除
  2. 話做腳部產前運有幫助,但我都有抽,亦仍keep住做運動。

    回覆刪除
  3. 加油,抽根可能bb夠斤量,haha, 你試下一有時間,就用手禁住牆,一腳前下𥖁,一隻腳向後拉筋冇抽都照拉會好啲我之前都係咁

    回覆刪除
  4. 嘩真係抽得好密呀,辛苦愛美啦!好快捱埋佢架啦

    回覆刪除
  5. 加油呀~慶幸我暫時都冇乜抽筋!妳個肚冇紋真係好呀~

    回覆刪除
  6. 你真係抽根抽得好犀利吓喎~
    重有10weeks,好快捱過架喇,加油!!!!!

    回覆刪除