2013年11月25日 星期一

小小家務助理

24112013

自從媽媽我有了妹妹B後, 做家務方面已經比起以前懶惰好多, 雖然媽媽我有潔癖, 但因為肚子越大負擔越重的關係, 所以好多時做一會兒已經感到有點吃不消, 不過為了保持家居清潔, 媽媽我仍是堅持每星期於小B回家前進行一次大清潔, 最多媽媽我慢慢分階段進行.

上胎陀小B, 因第一胎關係, 小B爸特別特別緊張, 千叮萬囑我不要做家務, 結果家中大小事務都有他來一手包辦, 不過男人對於做家務這一環, 始終都有點求期, 所以好多時我會襯他不在家, 自己再從頭做一次, 可惜今次小B爸已經再無自動請纓啦...  算啦, 我完全明白亦好難怪他, 因為家中小B是一個痴爸B, 只要小B在家時, 小B爸就會被他弄得團團轉, 就連爸爸上廁所小B都會在門外催促的, 而且最近爸爸經常早出晚歸, 好多時見他比我還要累, 所以我亦不會要求他去幫手, 慶幸有時他還是會自動自覺地幫忙, 抵讚!!

未知小B是否知道媽媽辛苦呢, 最近就連小B都開始幫手做家務啦...始終還是生女比生仔好, 嘩哈哈哈~

小B開始大, 亦知道家中物件的擺放位置, 今日小B見爸爸媽媽坐在沙發上休閒地看電視時, 突然玩完玩具的小B, 便走去拉開櫃桶, 拿出除塵掃幫忙打掃喇...  我還開玩笑地跟小B爸說, 你何時請了家務助理而我不知道的呢, 哈哈!!

小B: 爸爸媽媽...等我這個小小家家務助理來幫忙, 你們不用理我, 繼續慢慢看電視吧~
媽媽: 小B, 你真乖女呀!!  媽媽錫錫  ^3^

爸爸: 小B, 你阻擋了我的視線呢...

小B: 哎呀...我幫手打掃, 你還說我阻住你嗎?
小B: 繼續幫媽媽手, 唔理你~
小B: 媽媽...點解個除塵掃灰灰黑黑既?

媽媽: 係呀, 媽媽用了好一陣子, 還未得閒換上新的, 所以你就先張就一下吧, 哈哈~
小B除了間中會幫手掃塵外, 有時見我拿著地拖或掃把時, 小B又會走過來搶著要幫手, 雖然媽媽知你生性, 知你乖女, 但操重功夫還是留待爸爸媽媽做就好了.  ^^

或許小B也遺傳了媽媽, 跟媽媽一樣有潔癖, 喜歡乾乾淨淨的環境, 所以好多時小B一見有少少Dirty, 就會表現得好嫌棄, 而且又愛學媽媽般打掃, 哈哈~

2 則留言: