2013年11月26日 星期二

29w4d 產檢 @ QE

今日約了9點產檢, 不過我每次都慣性早到, 所以未夠9點就已經到達喇, 當自行量過血壓, 量過體重後, 就開始呆等, 雖然時間尚早, 到診的人亦只得小貓3數隻, 但依然要足足等上一小時才到我呢, 唉...下次去產檢, 一定要帶齊報章雜誌消磨時間才行呀.
第2次見助產士, 循例問問最近身體狀況, 然後量度肚圍, 聽聽妹妹B心跳, 再約下次產檢日期和照超聲波日期就完成.  今次跟我的那位助產士蠻健談的, 她還會主動提及妹妹B的Size, 雖然只憑雙手摸摸(個人認為絕不準確), 但既然助產士說沒問題就只好信她啦, 而且妹妹B頭仔已經向下, 即暫且可免除擔心要開刀的煩惱.

嘩...原來不經不覺, 我已經重了15磅啦, 雖然15磅對於一個懷有7個月BB的孕婦來說並不算多, 但我己經覺得自己面圓像波, 大脾粗壯, 真的連鏡都已經不想再照呢.  體重方面其實跟上胎陀小B時差不多, 未知妹妹B出世時又會有多少磅呢?!

掛住講..講..講, 無記性的媽媽我竟然忘了問助產士取回今天的到診紙呀, 結果回到公司樓下才醒覺, 幸好打去醫院一問, 職員說我可於3個月內去醫院補回, 否則今天就要白白浪費自己半天假啦.

上班前襯有兩個多小時空檔, 快快回娘家跟小B食個麥當當早餐, 玩一會兒, 再餵過飯仔才出門.  雖然小B應該都已經習慣了爸爸媽媽經常不在自己身邊, 但近幾個月, 小B變得好痴身...每次當我和爸爸一離開娘家就要跟著我們, 明明我已經跟小B說好, 晚上放工會馬上回來跟她玩, 可惜小B一見我換鞋就已經開始喊喇, 唉...心痛死媽媽啦, 眼淺的我有時都會因為見小B不捨得我們離開大喊而眼濕濕架.

10 則留言:

  1. 你要有心理準備, 遲吓越大小B越痴身呢(因為我已經係咁), 細個肯乖乖同你88...大個話要跟你走. 逢星期日晚走...就仲大獲...而家已經進級到, 逢星期一絕食, 話要等媽媽返黎餵....唉....

    btw, 第時妹妹出世, 你係咪都仲係兩邊走ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦..以前佢會肯乖乖同我地拜拜, 宜家佢幾乎晚晚都話要跟我地走, 雖然有時姨姨都仲可以TUM得惦佢, 但如果TUM唔惦個晚, 我地一走佢就會爆喊, 好淒涼架, 攪到我都忍唔住眼濕濕, 唉...

      係呀, 第時妹妹出埋世, 睇黎我應該會變得更加夜先可以返自己屋企呀. 或者到時睇下小B有無N班讀啦, 如果有, 我想佢夜晚跟我, 我朝早返工前先帶佢俾婆婆係地鐵交收囉.

      總之就辛苦啦....

      刪除
    2. 唉。。。日日走嚟走去多真係幾辛苦!不過真係好多人都係咁。
      你都唔似重咗咁多,唔使擔心啦

      刪除
    3. 無辦法...要返工唔可以自己湊, 又無地方請工人, 就唯有自己辛苦D兩邊走囉, 最多辛苦幾年者, 頂得住既~

      你陀住B be又點呀? 辛唔辛苦呀? (我自己就慶幸暫時陀到宜家都仲算ok, 希望可以一直舒服到生啦, 我怕一辛苦, 就會又少左時間陪小b呀)

      刪除
  2. 會唔會係意識到妹妹嘅來臨?妹妹出世之後可能會更加痴身,我朋友個仔就因為多咗個妹出現多咗好多反叛嘅情況呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗個個小朋友大左都會想痴番爸爸媽媽多d...所以先會咁瓜, 不過我都擔心緊遲d妹妹出世後, 佢會變得更加瘋狂, 因為實在有太多朋友生完第2個之後, 大個個都係咁~

      刪除
  3. 有經驗既助產士真係好勁架...
    我臨生前, 助產士過來摸下個肚, 說個B應該3.4kg 左右, 結果生左出來係3.35kg...

    回覆刪除
  4. 我已重左十多磅,你重得唔算多.......

    現在我出門口,阿囝會抱住我/捉住我手拖住我,唔想我走,所以我要臨出門前五分鐘同佢講定bye bye,但佢都會喊住......

    雖然見阿囝喊,但我知佢痴我,我又好開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..見佢地唔捨得自己走其實真係幾窩心, 不過佢喊我又唔太忍心, 巧矛盾呢, 哈哈~

      刪除