2013年11月25日 星期一

豬兄豬妹生日BBQ @ 吉吉燒農莊

23112013

又到了每年一度豬兄豬妹生日BBQ Party啦, 今次想近近地方便大家, 朋友就提議到九華徑的吉吉燒農莊喇.  地點位於美孚, 交通算是非常方便, 適合沒有駕車的人士, 而且吉吉燒的食物都算不錯呀, $158任食, 只是場地活動空間非常有限, 爐貼爐的, 密集得根本不適合帶年紀太小的小朋友去.  幸好今次一行十多人中, 年紀較小的四位小朋友都算聽話, 肯圍在一起坐定定食東西, 抵讚!!

(由於媽媽要照顧小B及食食食, 所以根本未有時間周圍影相, 加上大家都竟然忘了帶相機呢, 結果唯有偷朋友放在fb的手機相嚕, 哈哈.)

小朋友們好快食飽飽, 開始要落地四圍走, 但前後左右都是燒烤爐, 真的好怕他們會受傷, 結果小B跟翁氏兄妹就到了門口附近的韆鞦椅玩喇, 其實媽媽我未有跟出去, 只忘著食食食...幸好有朋友代為照顧, 所以我都好放心.  至於左邊的小男孩, 見他們三個玩得開心, 又走上去一起坐, 而謙謙呢...則全程只顧痴著爸爸媽媽, 未有跟他們三位小朋友一起玩.
嘩嘩嘩...到了切蛋糕時間啦!!

實不相暪, 蛋糕是由我來挑選的, 因我和朋友都想試東海堂新出的芝士蛋糕, 又見豬兄豬妹一同慶祝, 所以就決定買下兩款不同口味的芝士蛋糕喇, 最後還是左邊的濃烤芝士蛋糕比右邊的日式梳乎厘芝士蛋糕較優勝, 哈哈~
一人一蛋糕, 慢慢吹, 唔洗爭...  (其實小B都好愛吹蠟燭架, 所以爸爸當然會預小B一份啦)
生日壽星 ~ 豬兄豬妹+小B先來張合照吧...
齊齊切蛋糕, 一人一刀都唔洗爭...
 最後來一張未齊人的大合照...
 今晚的生日BBQ Party, 小朋友們玩得好開心啊, 期待下月聖誕再聚在一起的時刻!!  ^^

3 則留言:

  1. 哇~ 未齊人都咁多人, 好熱鬧呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好鐘意熱鬧架...越多人越開心丫嘛~

      刪除
  2. 多人好熱鬧ar,月尾我都BBQ gathering, 真期待

    回覆刪除