2013年11月22日 星期五

我是小肥豬

最近上班大部份時間都在食..食..食, 即使肚子不餓, 一旦無聊無事做時又在找食, 相信再這樣下去, 我好快就會變成一隻大肥豬.  現在除了有雙下巴外, 就連下半身都開始在長肉呢, 當某天自覺腿粗如象時, 小B爸竟然也開口取笑我.  唉...假如妹妹B出世後不能減去這些肥肉, 相信我一定會顛都似...因為向來瘦底的我, 實在接受不了自己擁有一個大躉 + 一雙象腿.

不過公司實在太多引誘, 太多魔鬼, 太多零食啦, 加上自己又在懷孕中...所以好多時還是會給藉口自己繼續食食食.

好像近幾天, 我就在沉醉於這包粒粒榛子威化餅中喇, 還要一包我獨享, 嘩哈哈哈!!
雖然邊食邊有罪惡感, 但這隻餅實在好味到停不了口呢~ 

6 則留言:

  1. 呢隻餅...簡直唔敢買黎食, 絕對停唔到口的.

    回覆刪除
  2. 你都叫小肥豬?我諗我係巨豬喇。。
    不過零食真係好難忍,我就最鍾意薯片!

    回覆刪除
    回覆
    1. 零食呢加野...真係無得戒, 就算幾唔健康, 我都一樣照食, 哈哈~

      刪除
  3. 咁吸引?邊度買,好想食(中左計~.~)

    回覆刪除