2013年11月20日 星期三

儲奶袋

原本打算問問經常去泰國旅行的朋友, 最近會否再去泰國, 如去的話就請她幫忙代買Boots儲奶袋, 因為同事極力推介這款好用, 而且在泰國買的話會便宣一點, 結果朋友暫時未有計劃再去, 但她馬上就將妹妹用剩的都全部送我, 暫時共有5 Packs, 而朋友另外再叫了已出發到泰國的同事幫我代買數盒Boots呢.  雖然對我而言, 突然多了一點, 而且亦未知自己可以持續餵人奶餵多久, 不過我都好希望自己可以用得著架, 哈哈!!  ^^

8 則留言:

  1. 我用過JACO perfection既儲奶袋, 都唔錯呀, 用儲奶袋真係方便好多.

    回覆刪除
  2. boots係平同埋雪起黎慳位啲架,我之前都用佢架~
    不過冰奶越雪得耐越腥架(好似魚腥味架),所以有多先做冰奶會好啲呢^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道...cathy mama!!
      第日有咩難題, 會馬上搵你求救, 你到時唔好嫌我煩呀, 哈哈~

      刪除
  3. 加油呀小B媽, 預祝你的媽媽奶源源不絕呢 ^^

    回覆刪除
  4. 加油呀﹗只要有心一定得﹗
    BTW,我想當日都係用boots,真係幾好用㗎﹗

    回覆刪除
  5. 個個都話boots又平又好用....

    回覆刪除