2013年11月15日 星期五

小B大任務 - 1st N班 Interview 結果 (Cannan)

Interview後兩星期, 今天終於收到迦南通知啦, 結果係...已被列入新生後補名單!!  頂, 雖然迦南不是我心水學校, 而即使收了亦只會讀一年N班就轉校, 但眼見小B當天表現不錯, 竟然不獲取錄, 心裡確實不是味兒.

不過正如我之前已經提及過, 要從500-600人當中選收130人, 那還是要靠運氣多一點...
 算...疊埋心水, 跟小B一起努力餘下的面試吧!!

19 則留言:

  1. 其實真係好靠運氣同緣份,waiting可能之後啲人放位都有機,加油小B

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實佢見咁多人...收就收咁少人, 唔多唔少都係講彩數!!

      刪除
  3. 其實真係唔知咩準質, 唔好氣餒呀小B媽, 加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔收都無咩所謂啦, 又唔係我地既心水學校... :P

      刪除
  4. 加油呀小B,再接再厲!

    回覆刪除
  5. 唔知佢地收生有咩標準,不過冇正選offer都未必係一個損失呀,可能有你更心儀o既學校成功呢^^

    回覆刪除
  6. 我地要打持久戰架, 大家加油!!!

    回覆刪除
  7. 對呀,咁多人,真係唔知佢地點揀......

    回覆刪除
  8. 我契仔做到晒啲指令都唔收, 唔知迦南收生係咩準則囉.
    唔緊要, 繼續加油, 小B咁叻叻實有學校收...

    回覆刪除