2013年11月13日 星期三

去 / 唔去?!

當大部份小朋友都差不多有N班/K班Offer之際, 我小B仍然在等消息中, 因為直至目前為止暫時都只是見了一間學校而已, 不過這間學校大約下星期就會發信通知啦, 即使取錄與否都會收到信.  至於另外還有兩間就要到明年一月及二月才開始接見, 看來小B能否入到心儀學校...媽媽我要等到變長頸鹿時才可揭曉喇, 哈哈.

其實今個星期六, 將會有另一間學校接見, 不過媽媽我仍心大心細中, 未知去見唔去見好.  這間學校超近婆婆家, 步行約10分鐘左右就到, 可以省回校巴錢及婆婆接送時間, 但...亦因為這間只是一般街坊學校, 於網上根本找不到任何評價, 而且近幾年更開始有不少印巴藉人士入讀呢, 所以一直都只打算用來做後後後備.  點知, 報了8間學校, 就只得迦南和這間安排於今年面試, 其餘都要出年才進行, 那麼萬一這間街坊學校真的收了, 我又究竟交唔交留位費呢?!

唉...好苦惱呀!!!!!!!!  婆婆話見了再算, 而我和爸爸則不想小B跟印巴藉人士做同學, 究竟星期六應唔應該去面試呢?!  

14 則留言:

  1. 咁近,去in 比小B多一次經驗都好!
    屋企附近又係有一間收印巴藉多的幼兒園,我完全無報名,但如果in左果兩間都唔收,我仍諗緊可能要報麻依間,讀住N班先,K1再轉走 ...

    回覆刪除
  2. 去左先. 但自己參觀環境都好, 唔好人云亦云呢 ^^

    回覆刪除
  3. 同意, 去左先啦~
    親身感覺下間學校, 又可以有多D interview 經驗~

    回覆刪除
    回覆
    1. 既然大家都覺得去左先...所以我都應該會去, 哈哈!!

      刪除
  4. 咁近就去啦。。。自己感受最重要!

    回覆刪除
  5. 去in吾駛錢,係咪? 如果吾駛錢就去下啦,當拎個經驗

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家我都係咁諗, 反正出年仲有幾次interview, 今次就當去拎個經驗同實地考察下都好~

      刪除
  6. 點先知多唔多印巴籍~我都唔想報果D~><

    回覆刪除
    回覆
    1. 返學放學時間, 會見到... 同埋我媽聽d街坊講咋!!

      刪除
  7. 去左先,不過有可能收未必交留位

    回覆刪除
  8. 我何嘗唔係未冇offer呢,interview都未有添呀 ^^"
    畀我都會in左先,當一個經驗都好呀

    回覆刪除