2013年11月11日 星期一

Join團購大肚照試探小B爸反應


其實最初我真沒想過要影大肚照...因為既然上胎無影, 所以今胎都沒有要影的念頭, 可惜我身邊的魔鬼多的是, 同事及朋友不停在游說我, 說一生人怎樣也要影一輯來作紀念, 加上這是最後一次機會嘛, 結果我好快就敵不過這班魔鬼, 心思思又想跟風影一輯喇.  雖然上胎都知道小B爸蠻抗拒影大肚照, 但我還是嘗試著努力說服他, 可惜小B爸就是不太願意囉, 幸好他未至於堅決否定我, 不過我不想太過勉強他, 所以本打算放棄影大肚照.

剛好這時候跟大肚好友提及這件事時, 原來她的情況跟我一樣呢, 就是自己想影, 但老公唔願影, 最後不記得是我先提議還是她先提議, 不如就由我們倆人自己去拍一輯來玩玩!!

我們倆抱著試玩心態, 見團購有平靚正優惠, 最後買了兩個Package一試.  雖然大家都知道團購的未必一定好, 不過友人認為那些大肚照遲些定會跟婚照一樣, 好快就會被收藏到床下底裡去, 所以不願花太多金錢, 最終我們以$299的廉價買得以下優惠:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
$199享【專業攝影套餐】拍攝150張相片 + 1隻12張Slide Show DVD + 12張4R相片。適用於拍攝兒童照/情侶拍拖照/家庭照/團體照/畢業照/孕婦照。專業攝影師主理,提供專業意見,拍出獨一無二相片﹗專業影樓拍攝,佔地1000尺。送$200現金券,可即場使用。(價值﹕$1999)


如預約星期六、日或公眾假期,需加$100
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

可幸的是...買了團購後, 小B爸在不情願之下, 還是答應相伴去拍照呀, 而友人亦強烈要求了他的另一半一起參與.  雖然對於這輯相不會抱有期望, 但能夠於大肚時做個小小紀念, 我都已經好開心啦, 哈哈~

如果今次試影後覺得OK, 我一定會認真再影多輯, 因為其實我一早就已經有心水攝影師啦, 只是小B爸的關係所以遲遲未Confirm, 總之先看看小B爸團購試影的反應, 到時再實行先Join後奏, 等小B爸不得Say No, 不得意議, 咔咔...

12 則留言:

  1. 大肚照会同我们blog 友分享吗?好期待睇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係太差, 我會同你地一齊分享架, 哈哈~

      刪除
  2. 同意一定要影一次留念,因為真係好值得紀念喔 ^^

    回覆刪除
  3. 大肚照真係好值得留念,小b爸怕羞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係都唔出奇啵...哈哈~
      好彩話影家庭照時, 佢都ok, 但唔知點解次次一講影大肚照佢都唔太願意!!

      刪除
  4. 我都無影wor...不過呢邊好似吾多興

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊幾乎人人都影...所以攪到我今次都有d心郁郁~

      刪除
    2. 果時我都諗住唔影, 但人人都話要影返次留念, 話哂唔知會唔會再生...期待睇你既靚相~

      刪除
    3. 今胎真係好多魔鬼呀...
      希望D相唔差啦...如果OK, 我遲D會放幾張上黎同大家分享下架, 哈哈~

      刪除
  5. 我都覺得一定要影嚟留念,不過陀妹豬嘅時候說服唔到妹豬爸爸影,依家好後悔無影到

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要...第2胎先影, 我都係一樣咋嘛, 哈哈~

      刪除