2013年11月18日 星期一

小B大任務 - 2nd N班 Interview 分享及結果 (北海)

星期六單拖出席完救世軍校園導覽日後, 快快趕到附近的北海會合婆婆和小B, 幸好剛剛趕得及十時到達, 可讓我親身去感受一下這間學校的師資以及看看報讀學校的小朋友是什麼國藉居多.

由於婆婆及小B比我先行到達, 所以我自行按門鈴上學校, 結果學校職員遙距開門後, 竟然無人理會過我, 一上到學校, 只見接待處有兩位疑似校務員, 但他們全程都是坐著, 完全沒有出來招待過家長及小朋友, 那麼我就只好自行進去Playgroup找小B喇, 入去後只見幾位小朋友在Playgroup跑來跑去玩波波, 而小B則望著哥哥姐姐們玩 (一看身型...相信他們都是來面試K班的, 因除身型高大之外, 聽得出他們的講話能力都比較好, 所以好肯定他們不會是來In N班), 另外只見一個課室內有一位小朋友, 家長及老師正在進行面試中, 看來報讀這間學校的學生一點都不多啊!!  或許真的正如我所說, 報讀的人不算多, 所以未有安排其他老師回校, 但這方面的安排已經叫人要扣分了...而且感覺真的好街坊.
 
從相片中可令我聯想到這間學校就像聯合國一樣, 除尼泊爾人及大6人外, 應該就只有少數香港人.  就如面試當日一樣, 6, 7位小朋友當中, 已經分別有尼泊爾人及大6人喇, 唉...完完全全大打折扣, 真有衝動馬上帶小B走, 不過一場來到, 還是要見一見.

 (題外話:  藍色衫的那位小朋友, 竟然在眾目瞪瞪下搶去小B手上的波波, 而他的媽媽完全沒有加以阻止.  假如小B跟他們一起上學, 真怕小B會被他們欺負呢.)

等了一會兒, 到小B入課室面試啦, 原來面試的那位正是校長.  嘩...要校長親自接見, 老師們則未有回校, 這是什麼安排呀?!

好...入正題, 今日面試內容非常簡單:

1. 玩形狀配對板 (跟家中那塊一模一樣, 完全沒難度.  不過小B好心野, 老是想走到Playgroup繼續玩波波, 結果最後校長要把課室門關上, 還要叫小B乖乖先把形狀配好後, 才再到外面玩, 校長更忍不住說這位小朋友應該都是比較好動呢 ~.~" )

2. 認水果 (除了把檸檬和啤梨對調, 其餘蘋果, 橙, 香蕉, 提子都全部認對, 而且還可跟著校長指令, 分別把水果遞給媽媽, 婆婆及校長)

3. 形狀配對蛋 (校長先把一個配對蛋配對後, 再叫小B跟著做, 不過小B只顧拿著講蛋蛋, 蛋蛋, 完全沒有把它們配好, 其實因為小B未玩過, 所以唔識, 哈哈)

最後簡單問了家長幾句就完成了整個面試喇, 不過有兩個好奇怪的問題, 聽完我真的O了咀.  校長問我, 如小B心情不好時會否哭哭鬧鬧?! 我真的好想答校長, 我唔相信會有一位小朋友心情不好時還肯乖乖聽話.  另外校長又問我小B會否無理打人?!  好老實小B未試過無理打人, 而我亦好想問校長一句, 是否這兒的學生會經常打架, 所以才這樣問.

面試結果將於兩星期內有信通知...

離開學校後, 我已經忍不住跟婆婆說, 即使這間學校真的收了, 我都不會讓小B入讀, 一來學校給我印象蠻差的, 二來我對其他國藉小朋友的操行有所保留.  為了保護小B, 還是不要選讀這間學校比較好.

結果...今日才星期一, 婆婆就已經收到信通知, 學校收了小B讀上午幼兒班啦!!  雖然$780留位費不算貴, 但既然沒打算入讀這間學校, 我是不會把金錢白白丟到咸水海裡去的. 
老實說, 我確實有擔心過小B可能會無書讀, 因大多學校的N班都只收十個八個學生, 而報讀的人多的是, 但我亦不至於要求期得這個地步吧!!

今次親自到來, 真的令我大開眼界, 更令我明白到街坊學校跟其他學校的分別何在... 


19 則留言:

  1. 好嚇人的兩個問题!
    我估校長親自in,好过比加班费老師吧!?
    我都擔心一仔無N班讀,今天剛寄出了一封聽聞类似你依间收不同国藉的,但好似日日有net teacher教英文,又近屋企...如果有得in,到時要認真留意下学校環境先。
    請問点算街坊学校?
    最后,大家一齊加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 街坊學校定義其實係我自己個人定位者...不過呢間學校學費比較平, $1800左右, 係我問過咁多間最平既一間, 所以好受區內既尼泊爾人同大6人歡迎, 相反住區內既香港小朋友, 就真係無乜幾多個真係會讀呢間. 而且呢間學校俾我既感覺, 好似無其他學校咁正統咁, 無論上去報名個日定係interview個日, d老師或校務員都好似有d hae..唔似得d有名少少既學校咁, 安排得樣樣都咁好囉.

      刪除
  2. 依間係咪你之前煩惱in唔in果間?
    其實我住屋邨都有啲亞裔人,不過你話幼稚園咁多小朋友都係亞裔,仲要見到咁樣,畀我都介意……
    咁唔一定讀N班嘅,我都有朋友特登唔畀個女讀N班,不過都入到心儀出名嘅幼稚園呀!

    回覆刪除
  3. 其實K班學位多好多,所以唔讀n等K都冇所謂,如果一入學就學習差了真係好大影響,支持你,唔留位

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for your support!!
      宜家唯有順其自然...

      刪除
  4. 如果唔放心就唔好晒錢留位啦,其實唔讀N直接讀K都OK呀,而且小B係大B,一定有學校收,唔使太擔心﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我地都真係唔係幾放心佢讀呢間學校, 所以唔side錢留位lu. 萬一無N班讀, 咪上Playgroup囉, 唉...都唔緊張得咁多.

      刪除
  5. 哇~ 呢間好唔掂lor! 支持唔比留位費!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我心目中...係超唔惦, 真係唔洗$都唔會讀呀~

      刪除
  6. 我都支持你, 如果真係冇其他N, 都唔好讀黎間啦, 小朋友第一次返學, 如果成日比人打, 或者冇人照顧, 都唔知會唔會有陰影, 第時唔想返學仲幣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...培養佢地鐘意返學都係好緊要, 所以要搵間會令小朋友返學返得開心既學校係好重要.

      刪除
  7. 真係比唔落喎。。。咁嘅環境。小B咁精叻,遲啲一定有offer嘅,冇都唔緊要,最緊要學校係好,唔係名校都唔緊要,校長嘅兩條問題反映到呢間學校所concern 嘅問題。。。唔係好正路囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...校長既問題都真係幾古怪, 完全無諗過會問d咁既問題囉~

      刪除
  8. 同意,入左去仲得了.....眾目瞪瞪下搶人地個波波,攪錯...冇禮貌....最仲要係家長冇反應,真係 "call lau yeah".....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 搶人波波都算...最慘係佢仲要好粗魯咁搶~

      刪除
  9. 當吸收經驗, 呢間唔簡得落手呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..當攞經驗囉, 而且唔去過都唔知咁差既, 所以都慶幸有去睇下!!

      刪除