2013年11月27日 星期三

四眼豬B

我家小B經常見我們帶住眼鏡, 所以好多時一見到亞父的眼鏡框亂放就會快手拿來玩, 最近小B就連我和爸爸的眼鏡都不放過呢, 見我們帶著, 還硬是要把它除下來, 真怕有一日我家的眼鏡全都被這個粗暴小B整爛. 

今次玩都未夠, 還要帶上拍照...吹脹~
媽媽收到姨姨Whatsapp過來的相後, 雖然覺得帶上眼鏡後的小B增添了幾分可愛, 但媽媽我好唔想你像我們一樣要帶眼鏡呀, 所以媽媽又是時候出手要限制一下你玩平版電腦的時間啦.  (因為你實在有太多方面都似足爸爸, 而爸爸就遺傳了他家族的散光眼, 我好怕小小年紀的你就要加入做四眼一族呢~) 

9 則留言:

  1. 小B戴眼鏡嗰樣好可愛呢!不過小朋友真係要玩少D電子產品,好傷眼的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知好傷眼, 所以我絕對係唔主張俾佢玩電話, 電腦架, 無奈佢一扭計時, 實在太多人會拎呢d電子產品出黎tum佢, 所以佢已經玩到上左癮喇, 唉~

      刪除
  2. 小B好開心喎。。。小檬就唔肯帶眼鏡喇。
    Ipad 電話而家係我嘅絕招,非必要嘅時候先會拎出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係非必要既時候先拎出黎, 但係爸爸就係唔係都拎俾佢玩...就黎激死我啦~

      刪除
  3. 我放工一入門口,一仔已識從我手袋背面拎部手机出來,睇佢爱睇的youtube video。
    有時比小b望下遠野,对眼会好d。
    一仔有時会係窗边望下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 漏了講,若小b染麻紫色頭髮,似可愛的小云呢!^o^

      刪除
    2. 係啦..有時我專登唔拎個電話出黎, 佢都會去識開我手袋自己拎, 暈~~~~

      刪除
  4. 小B宜家好愛笑喎,好可愛呀^^
    哈哈,似乎愛美要買幅眼鏡畀小B玩,除非想換藉口換眼鏡啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢排影相終於都唔再做cool baby啦, 哈哈~

      刪除