2013年11月4日 星期一

小B大任務 - 1st N班 Interview分享 (Cannan)

01112013

小B大任務之第一回終於順利結束...今日晨早未夠8時就要把仍在睡夢中的小B吵醒 (平時這隻豬仔多數睡至10時多才起床, 因跟著婆婆習慣了夜訓, 唉..看來要快快幫她戒掉夜訓的習慣才行喇!!), 幸好起床時小B沒有哭哭鬧鬧, 但都需要一段時間才能夠清醒過來, 而媽媽我亦不停地在她耳邊說, 你快些起來, 媽媽就帶你去學校跟小朋友玩, 貪玩的小B聽到有得玩當然沒有詐型啦, 哈哈~

好...梳洗過後, 小B就醒醒目目地跟媽媽和婆婆出發去迦南面試嚕!!
我們三人準時9時正到達學校, 而校長亦親自在校門外迎接各家長及小朋友, 感覺蠻親切.  一入校園, 快快到接待處交過問卷, 取過小單張, 拿了面試號碼, 就先讓小朋友在Playground玩玩具, 熱熱身.  而小B今日表現亦比我預期中好, 竟然未有怯場, 還拖著媽媽我四處看, 可能大部份小朋友都好乖乖坐定定玩玩具, 所以平時坐唔定的小B都坐得算OK, 大約10分鐘左右, 老師就請各小朋友的其中一位家長到音樂室聽學校簡介會, 而另一位家長則陪同小朋友到課室面試.

5位小朋友進入同一課室, 分別由5位老師接見, 一開始當然是問小朋友的名字啦, 可惜小B啞了, 因為她根本就不懂說完整句子, 平時都只是跟著我們大人說才勉強說出, 媽媽我唯有老實跟老師講, 她還是在說單字階段, 幸好老師話, 由於他們年紀少, 說話技巧亦不是今次面試重點, 所以不懂答亦沒關係, 他們主要是看看小朋友是否明白老師問的問題, 以及其反應.

好...問過小朋友名字後, 面試正式開始, 老師先拿了些玩具出來, 叫小B做給老師看.

1. 老師拿出一個水樽和數粒蠶豆, 叫小B把它放進水樽內再把蓋子關上.
    這個對小B來說根本沒難度, 因平時在家都有玩開這樣的遊戲, 所以輕易過關.

2. 老師拿了幾張相及幾隻公仔, 叫小B做配對.  (如: 鴨, 魚, 海豚等等)
    起初我都擔心小B會失手, 幸好最後全都配對了.

3. 老師拿出水果配對板, 叫小B做配對.
    Yeah...小B又全對啦, 叻叻!!

    老師拿著蘋果問小B這是什麼來, 小B沒回答, 即使媽媽從旁引導, 小B仍是金口難開.

    老師再叫小B分別將蘋果, 橙及香蕉遞給媽媽, 幸好小B都肯做加全對.

4. 老師問小B眼耳口鼻位置, 不過小B唔答, 最後老師改為問媽媽的眼耳口鼻位置.
     小B輕易地指對了.

5. 最後老師拿出一幅圖, 叫小B指出老師問的東東在那.  (如: 餅, 小朋友, 花等等)
    小B除了未能指出那粒是糖之外, 其餘都能順利指出.

面試完畢, 老師送上公仔一隻, 小B跟著媽媽說多謝老師, 老師還說終於聽到你講野啦, 哈哈~
雖然對於老師來說, 小B的表現應該未算是最好, 但老實說, 在未有催谷小B面試下, 小B仍能做出這樣的成績來, 媽媽我真的好開心好欣慰...啜啜啜啜啜, 媽媽愛死你!!

最後媽媽讚小B幾句, 小B就鬆毛鬆翼, 得得戚戚喇...
今次面試內容純粹只可作參考, 因為原來每間迦南面試模式都有所不同, 朋友同一天於另一間迦南面試, 是以小組遊戲形式來作評估, 感覺上比這間還要容易, 但其實迦南面試, 真的算是不難啊!!

3星期後即使取錄與否都會有信通知, 不過有家長於簡介會時問過, 今次會收多少明學生時, 校方說面試人數多達600人, 但上下午校則只會各收65人.  嘩...看來又是以抽獎形式, 那取錄與否真是要看小朋友彩數喇.
    



29 則留言:

  1. 小b in得好好喎,妹豬in迦南嗰日,一入學校就爆喊 =.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實無諗過佢第一次既表現會係咁..我初初諗住佢會十問九唔答, 仲要超怕羞個款~

      刪除
  2. 小B 好叻呀~ 迦南係我至愛呢~ 可惜我地係細B......未有份in......

    回覆刪除
    回覆
    1. 迦南其實真係幾好...我細佬細個時都係讀迦南, d課程都ok架, 可惜佢宜家無左學券, 一上k之後有d貴呢~

      刪除
    2. 我呢邊間迦南,細B好似二月先IN,到時都唔知仲有無位...

      刪除
    3. 我諗佢點都會留番d位俾細b既...

      刪除
  3. 小b件戰衣好可愛!
    小b好叻!
    如果一仔被考一樣既題目,好多都唔識呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都無train佢, 初初我都估佢唔識答架, 點知出奇地佢又做到, 勁~

      刪除
  4. 小B好叻女啊, 無怯場...大部份都答岩晒...勁!!

    回覆刪除
  5. 條群仔好靚呀~~我妹細個都係讀迦南~~希望你快D有offer la :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊陸陸續續去interview, 我都希望快d有offer, 唔洗再間間去in~

      刪除
  6. 回覆
    1. 學你話齋...女仔要扮下先靚嘛, 平時佢都唔係靚女黎, 哈哈~

      刪除
  7. 小B 叻叻! 著裙仔好可愛呀!

    回覆刪除
  8. 好叻呀小B,佢最後張相真係好得意!希望佢地收小B咁你地就吾駛咁辛苦啦!

    回覆刪除
  9. In n1D題目好似in k1咁深既,但小b都in得咁好叻叻呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 下...k1都係呢d問題咩? 我見好多朋友話in n都係問呢d問題咋~

      刪除
  10. 小B叻叻! 我係老師見到小B都好想收佢...

    回覆刪除
  11. 小b 好叻女呀,其實表現都好好呀,好多都做到,讚~~
    仲有啊,個造型好靚女、好可愛呀 ^^

    回覆刪除
  12. 小b好叻女ar,一定🈶offer

    回覆刪除
  13. 小b好叻女呀,可以聽老師指令做到咁多嘢﹗
    我覺得老師都好好,小朋友唔答就試另一個形式來問,好有心機呀﹗

    回覆刪除