2013年10月31日 星期四

100 days to go~

時間過得真快, 不經不覺...還有100天, 妹妹B就要出世啦, 爸爸媽媽希望你不要太早出來, 最理想的日子就是2月7喇, 因為爸爸話他自己生日是11月27, 而小B生日就是1月1, 假若妹妹B的生日真的能在2月7, 那她倆姊妹就剛好能併為11.27, 到時一定會同爸爸好夾喎.

雖然唔知爸爸這番是什麼偉論, 但如果真的能夠併為11.27, 又確實蠻有趣呢, 哈哈~

不過計我話, 如果倆姊妹真的湊巧能併為爸爸的生日日期, 我想爸爸前世一定是欠落她們倆好多好多, 因為囡囡就是爸爸前世情人嘛, 她們倆今世實行要來痴到爸爸實一實, 弄得爸爸團團轉, 哇咔咔咔!!

這一年零十個月, 爸爸應付小B一個, 都已經常嘆沒時間休息, 遲些兩個一齊...爸爸實行不用休息啦.  不過我知小B爸覺得囡囡愛痴著他是一件超冧的事啊, 所以他經常都走來給說話我聽, 問我有否丁點兒羨慕... #!^$%&*^  (我當然沒有啦, 反正她們倆大了, 一定會棄暗投明, 自動自覺走來我那邊, 所以我根本未驚過, 哈哈!!) 
雖然尚有3個月時間, 但有一件事, 我真的要開始好認真, 好決心地去想想喇, 這就是餵人奶與否的問題.  雖知道醫院現在勁提倡母乳餵哺, 所以每次去產檢時, 助產士都會加多兩分肉緊來游說我, 因每次她們問我會否餵母乳, 我都是答還在考慮中嘛.  其實我自己心裡一早就已經有了答案啦, 只是不想她們太過強迫我而已.

自有了妹妹B之後, 我一早已打算今胎嘗試餵人奶, 但我是不會太過強迫自己的, 抱住做到就做, 盡了力就算的心態.  我亦計劃了首3天在醫院時, 依舊餵奶粉, 直至回家後上奶, 才開始試泵.  始終我的心理素質還未是太好, 暫時仍好害怕埋身餵而帶來的痛楚, 所以我只會嘗試做泵媽, 加上我希望有人可以幫忙分擔餵奶的責任, 如全埋身餵, 最辛苦的一定是我自己, 加上我不覺得自己會是一個富媽媽, 埋身餵根本就好難知道BB食量.

為了做個成功的泵媽, 我現正開始努力刨文, 希望吸取多些其他泵媽的寶貴經驗, 更加希望自己能夠堅持, 不要未開始就先放棄.  無論如何, 今次我點都會去嘗試一下, 好讓自己不會後悔.

加油...

20 則留言:

  1. 總之喂到就喂~千祈唔好俾咁大壓力自己~
    我都係堅持左3日咁大把..但Yin B一樣健健康康!
    加油~

    回覆刪除
  2. 最緊要媽媽同bb健健康康 ;)

    回覆刪除
  3. 依條加數又幾得意啊! 希望 it comes ture!
    餵人奶...hehehe...BB女變了會痴你多d呢!
    其實有d媽媽醫院里已上奶呢!
    唔怕,我地有d blog友都係成功奶媽 ~ 肚B媽及甜魔媽媽,記得早d要健康院比甜魔媽媽介紹果本餵人奶的漫畫小書啊,上次健康院都無比我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過個本漫畫書仔...之前去聽母乳講座派過~

      刪除
  4. 盡量啦。。唔好勉強就最好! 我覺得到時應付兩個應該更辛苦,所以今次我反而會冇咁堅持

    回覆刪除
  5. 原來仲有100日就見到妹妹B, 加油!

    唔好比太大壓力自己, 盡力就得啦~

    回覆刪除
  6. 咁快啦? 希望一切順利呀!
    最重要大家健康,餵吾餵到都無所謂啦!吾好太強迫自己,放鬆心情就應該有奶架啦!

    回覆刪除
  7. 時間真係過得好快呀﹗咁快就開始倒數﹗
    其實餵奶嘅嘢,真係要大家配合,最緊要你覺得舒服就得,唔使太大壓力﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 我唔會俾太大壓力自己, 試過對得住自己就算~

      刪除
  8. 最緊要埋身。遠一定成功的!加油

    回覆刪除
  9. 餵人奶嘅嘢,真係唔好比咁大壓力自己,如果唔係反而上奶上得唔好,加油呀!!

    回覆刪除