2013年10月18日 星期五

小B大任務 - Interview衣著

人人都話去學校Interview時, 幫小朋友穿衣之道都是一門學問來, 因為穿著得宜也許或會令老師們留下良好印象.  不過我自己卻偏偏對Interview衣著不太講究啵, 一直認為只要穿著得整齊, 穿著得舒適就已經可以了, 即使我自己去Interview, 都不會穿得太Formal啦, 哈哈!!

我知道小男生去Interview時, 大多是穿恤衫牛仔褲, 這樣看起來已經好醒目的模樣.  但小女孩又該怎樣穿呢?  一定要穿條裙子嗎?  媽媽我確實有點苦惱呢...唉~

這兩天幫小B收拾衣櫃時, 發現了小B爺爺女友去年送給小B的裙子, 不過媽媽我就是覺得有點老積, 所以一直未有幫小B試穿.
大家不妨給我一些小意見, 究竟應該要這樣穿, 還是穿回平日上街的裙子就已經可以呢?

6 則留言:

  1. 雖然話小朋友衣著唔計分, 不過我都覺要著得整齊. 呢條裙仔唔錯呢!! 記得女孩子要著鞋又著襪呢!!
    媽媽都要著得四正少少wor! 記得唔好著涼鞋(小b都係 ^^)

    回覆刪除
  2. 呢套ok 呀,加埋小B甜美笑容,應該實掂!

    回覆刪除
  3. 我都覺得好ok,斯文點就可以了

    回覆刪除