2013年10月2日 星期三

台灣遊 Day 2 (上)


23092013

今日包車郊遊去, 以下行程是由包車司機來為我們安排的!!

金瓜石黃金瀑 > 陰陽海 > 九份老街 > 十份大瀑布 > 十份老街 > 平溪十份放天燈 > 菁桐火車站

一早起床爸爸見小B未起身, 所以就到酒店附近買早餐回來給我們享用, 好讓小B可以多睡一會, 這個爸爸真的太錫小B了, 但對我的那份細心就不知跑到那裡去嚕, 唉~

9時半, 準時到酒店門外跟司機叔叔會合, 今天看似天氣不錯, 出發時還陽光普照, 但正在前往黃金瀑布中途, 天開始竟然變陰起來, 而且還不時下著微微細雨, 時落時停, 幸好無損我們的心情, 只怕小B會因此而著涼.

這就是金瓜石黃金瀑布喇...
 傘子阻擋著了美景, 可惜可惜!!  ~.~
遠處眺望陰陽海...
靚靚一家三口照, 哈哈~
再到高一點望陰陽海, 不過下車一刻, 好大雨呀...  如果天朗氣清, 拍出來的效果一定好美好美.
走入涼亭避雨之爸爸無聊影...
好大雨好大雨, 司機叔叔見狀馬上就把車子開過來涼亭, 然後再車我們到下一站的黃金博物館.  去黃金博物館重點其實是看金礦, 不過真的太大雨啦, 最怕濕身的我們, 當然一進去後, 又再次走去避雨啦, 順道讓小B坐下來吃點乾糧充充飢.
雨開始少了一點...我們隨便在附近逛逛就出去喇, 其實對於博物館這些地方, 我們都沒什麼大興趣, 咔咔!!  司機叔返還說, 我們進去沒看到金礦, 實在有點可惜.

如果一開始就天氣好不用撐著雨傘, 我們一定會在此不停拍照留念, 因為這個博物館好有日本氣息, 四處都好美呢.
這張給我的感覺,就好像是個日本小女孩, 站在家門前拍照一樣, 如果沒有了長傘, 再加上小B可以望望鏡頭, 那就Perfect了, 哈哈~
 小B有點無奈: 爸爸你在扮後面那位伯伯嗎?
離開博物館, 我們要去九份老街啦..

又是一條充滿日本氣息的街道, 正~
去到那食到那, 這就是每個人到台灣的指定動作, 我們當然都不例外啦.

先來吃過魚丸湯...
再來一條大肉腸...小B食到不肯放手呢.
爸爸怕小B肚餓, 所以正正經經叫碗魯肉飯給小B吃, 可惜小B完全不領情, 只顧跟我們吃街頭小食.  既然小B唔食, 那媽媽我就辛苦一點, 把它都吃清光嚕, 哈哈!!
行畢整條九份老街, 買了點手信給親朋戚友, 再不停沿途試食, 在這老街裡, 我覺得好滿足呀...

原本好想沿著這條樓梯一直往下走, 拍拍照, 不過小B開始扭眼訓, 不肯坐Hipseat, 硬要媽媽我抱抱, 結果大著肚子又要抱著小B, 小B爸知我辛苦, 當然不肯順我意走到下面去啦, 最後行了一半這條樓梯, 就走回頭了.  
離開九份前, 不忘到李儀餅店買幾盒鳳梨酥.  ^^
~待續~






6 則留言:

  1. 小b真係識揀,梗係街頭小食好味啲喇....哈哈哈哈

    回覆刪除
  2. 好醒,知道街頭小食好味D,嘻嘻嘻

    回覆刪除
  3. 可唔可以俾包車資料我? 唔知價錢如何? tks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無左佢電話, 我俾佢FB你丫.
      https://www.facebook.com/cf.taipei
      包車8個鐘, NT 2800

      刪除