2013年10月3日 星期四

台灣遊之買買買

今次一家三口台灣之旅, 花錢花得最多的並不是吃喝玩樂, 而是買手信, 老公說...我今次旅行就好像是為了去幫人家買台灣特產一樣.  ~.~"

其實去旅行買手信給親戚好友就一定要啦, 他自己豈不是又要買手信給同事及好友們, 超!!!!

鳳梨酥...奶油酥餅...海苔鱈魚片 - 是買給家人及親友的.
鳳梨酥 - 是買給朋友及同事的.
小天燈 - 都是買給朋友及同事的.
貓貓飾品 - 是買給小B爸的貓痴表哥, 希望表哥表嫂把它放在寵物美容店後, 生意繼續多到做唔停, 哈哈.
另外還有鴨舌 - 是買給小B爸好友的.  (不過一回家就快快入冰箱急凍, 沒有拍照)

接著就是我和小B的戰利品啦...反而沒有爸爸份兒, 咔咔~

多謝老公送我一對New Balance, 雖然這款香港都有售, 而且台灣還要賣得比香港貴, 但老公依然照買給我.  因為近大半個月前, 我就已經四出找這雙波鞋啦, 可惜就是找不到囉, 曾經在V City見過, 不過當時沒有立即購買, 結果當我再想買回它時, 已經找不到了, 傷心...  所以今次一見到, 老公就話, 既然想買而台灣又有, 即使貴一點也好, 都不如把它據為己有, 否則我又有排呻, 哈哈.  (老公真是最了解我呢)

買得心頭好, 貴一點都值得的.
 這是買給小B的木屐拖鞋, 小B好Like呀, 現在經常穿著它落街, 夠方便又易襯, 讚!!
最後是買給自己的甜點, 雞蛋布丁....Yummy~
還有...還有數盒生果味果凍, 不過好快就被爸爸KO了, 所以未來得及拍照.  :p



4 則留言:

  1. 對NB同小B對鞋真係好靚啊.

    回覆刪除
  2. 木屐拖鞋好GOOD 呀!

    我上次去台灣都有買小天燈~

    回覆刪除
  3. 對NB 同木屐好靚AR, 我今個星期都帶BBG 去TW, 你既遊記岩曬XD

    回覆刪除