2013年10月17日 星期四

小B愛買鞋

嘩..嘩..嘩..小B今年終於有Boots仔著啦.  其實去年都已經超想買, 可惜就是找不到合適的尺碼給她, 可能太遲先買的關係, 所以好多都已經斷碼了.  今年姨姨繼續努力, 一開始轉季就四出搜尋, 結果終於買到合適小B的Boots仔啦, 多謝姨姨~
話說...小B姨姨有朋友於Zxxx做, 所以買鞋前先叫我帶小B去試穿一下, 前兩天藉著假期, 馬上帶小B去試試看, 誰不知有個BB試鞋後, 竟然不肯把它除下來, 硬要穿著這對新鞋走人, 結果當然不行啦, 姨姨又沒有同行, 我又不認識姨姨朋友, 這樣買了豈不是無Discount, 媽媽我唔會做出這種傻事囉, 最後爸爸幫它換鞋時, 小B還要爆喊起來, 加說了一聲靚靚.  嘩哈哈哈...年紀這麼少的小女孩, 竟然已經愛貪靚, 女孩子果真是女孩子.

其實試Boots仔前, 爸爸去買波鞋, 小B見爸爸試鞋時, 已經要我拿對給她試, 試完後有人還學爸爸走到鏡前照鏡呢, 最後就連Sales姐姐都忍不住笑她.

慘...小B將來會否像其他女生一樣有鋪買鞋癮呢?    

9 則留言:

  1. apple又係好鍾意睇鞋+試鞋, 但衫佢又唔會咁wor, 係咪個個小朋友都係一樣呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係啵, 小B對衫都唔會咁架, ONLY係對鞋先會~

      刪除
  2. 哈哈哈, 唔捨得除鞋, 聽到都覺得好笑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個一刻既爆喊, 攪到我地好尷尬就真...

      刪除
  3. 生女真係好開心呀~~~
    媽媽呢胎係仔定女呀?

    回覆刪除
  4. 對鞋好靚呀,小B咁快會唔肯除對靚靚鞋仔,好搞笑又可愛呀^^
    愛美你又買番對差唔多款啦,兩姊妹一齊出街街 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 丫...都好啵...等我都買番對UGG黎襯佢先, heehee~

      刪除
  5. 好靚呀!比我都唔捨得除啦!

    回覆刪除