2013年10月5日 星期六

勇於嘗試

向來原地踏步, 廚藝多年仍然保持著低B班程度的我, 繼續勇於嘗試, 簡簡單單又完成一餐, yeah!! 

今次小B爸好俾面, 未有彈我半句, 而且還好支持地給我吃清光呢, 多謝多謝~
下次我要向難度挑戰, 煮些較難的才行...  :p

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 你唔好笑我啦...我呢d bb班廚藝, 老公無彈已經算好好架喇~

      刪除
  2. 勁呀! 我仲維持喺公仔麵階段...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你媽咪煮野咁叻, 快d叫佢過你兩招啦...
      我記得我以前試過煮公仔麵俾老公食, 頂...但佢竟然同我講, 話我煮得好難食囉, 灰爆!!

      刪除
  3. 簡單唔代表唔好食喎. 加油呀!

    回覆刪除