2013年10月9日 星期三

我要增肥

22w4d @ 私家產檢

昨天私家產檢後, 得知Baby暫時又是細碼偏細B(即是又同小B一樣), 結果昨晚跟小B爸傾枕邊話時, 一提起Baby的事就馬上被人連番轟炸, 明明我已經密密食密密食, 但始終就是不長胎不長肉, 直至目前為止, 我體重亦只是增長了10磅而已.  雖然個人認為只要Baby一切發育正常, 健健康康沒什麼大問題就已經足夠, 但小B爸就是不認同.  小B爸跟一般人想法一樣, 覺得BB太細粒, 會比較難養, 但小B現在不就是好好嘛? 

算...我都知他是為了Baby好, 才對我作出連番轟炸, 那我唯有乖乖聽命, 再食多些食多些食多些.

平時早餐大多數只吃麵包+奶的我, 被小B爸評為食得少+沒營養, 所以我想在早餐方面, 我要改吃其他東東了.  至於Lunch, 因大多數帶飯, 所以就照舊不理.  晚餐我們亦只在婆婆家食, 當然又是不用多理啦. 平日下午茶, 我則大多數吃垃圾食物來滿足自己, 或許我要將下午茶改為食雞蛋或水果, 這樣好像比較有營養一點.  早前明明講過要每日一雞蛋, 不過天天烚蛋真的食到我嘴歪, 所以好快就已經放棄了.  今次為了Baby, 我要努力食食食...一於食到變肥婆, 哈哈~

22 則留言:

  1. 我嗰時聽陪月講,早晚一支全脂奶,結果每個月肥十磅,你都 可以試吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前未有bb時, 我試過為左增肥而早晚飲全脂奶, 可惜對我黎講唔太work, 我覺得係個人吸收問題~

      刪除
  2. 其實最緊要個bb健康, 咩size都唔緊要啦.

    回覆刪除
  3. 之前睇牛奶/花膠/蛋/牛扒依啲可以長胎,果時肚B係中碼偏細,我臨尾地獄式一日3隻蛋白,不過都追唔到幾多咋。我同事果時就飲媽媽奶粉谷都幫到少少,不過自己就重左好多呀。做媽咪真係偉大呀~~

    回覆刪除
  4. apple 出世8.2lbs, 而我只係total肥左7lbs 咋! 那時我真係好乖, 大部份日子都係一日一脫脂奶(瘦媽可以低脂奶, 但唔好全脂呀記住). 日日一隻蛋. 後期食蛋食到口where, 加少少salt就易入口些. 而到懷孕尾期, c+ e生叫我唔好再"進補雞蛋同脫脂奶", 因為驚我難順產呀, haha! 你都加油呀. 希望幫到你la.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝apple媽既建議..我會試試! ^^

      刪除
    2. 我個陪月話上堂時教脱脂奶唔係天然嫁,唔好飲呀!
      大肚婆唔怕飲全脂奶,我果時日日全脂奶架!

      刪除
  5. 烚旦真会食到厭,有時我会改全熟的太陽旦,或搅了再煎的旦~用來夾三文冶那種!
    前幾天香港新聞賣有個產婦生了12磅巨婴,佢話可能日日飲魚湯,但我好似见佢日日都有食旦!

    回覆刪除
  6. 你要增肥?我要減肥呀!!!!重左好多啦!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一齊加油啦...Mrs Wu, 你終點在望啦~

      刪除
  7. 其實BB健康就得,食咗都未必係BB吸收,不過做呀媽嘅都繼續食。so far 我好似重咗10磅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我絕對認同...就算食得多左都唔代表亞b會吸收, 不過爸爸叫到要食多d, 就即管食!!

      刪除
  8. 我之前都係全脂,醫生話全脂奶好,飲到悶,後來鈣思寶綠色盒果隻,小豆子出世都8.xlbs架,不過我下午茶叫茶餐食,一曰四餐,早餐冇特別多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都成日飲鈣思寶...好味!!
      其實只要bb出世有6磅幾都已經好好, 我唔會過份谷到亞b太大, 免得生時自己辛苦~

      刪除
  9. 食左細b都唔一定吸收!
    只好食有營養既食物吧啦!

    回覆刪除
  10. 醫生同妳講阿b細嗎?我到而家都唔係重好多...攪到我都有些擔心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問e生bb size, e生話佢暫時屬於細碼偏細小小, 不過其他各樣一切正常!!

      刪除
  11. 我都認為BB健康就得~因為之前睇d小冊子都話媽媽食得多,BB吸收都
    唔係好多,最緊要都係均衡飲食~
    我最初陀B時都係無咩胃口,之後都生前一個月就食開左個胃,生完減肥
    好辛苦呀><"

    回覆刪除