2013年10月29日 星期二

難為了家長

首先去應付Interview之前, 家長們除了要Train小朋友之餘, 還有另一大挑戰, 就是...填問卷喇.  雖然不是每間學校都要填, 但要填的學校也不少啊!!

而我最怕遇見的問題, 剛好都出現在問卷上, 唉~

1. 為什麼你認為本園會適合你小孩?

2. 你對本園課程之期望?

3. 你能描述本園之教學理念及宗旨嗎?

最後絞盡腦汁, 繼續發揮我最強的吹水本色, 足足用了3小時, 終於填好了整份問卷.
朋友話有些幼稚園不止填問卷那麼簡單, 而是要寫論文呢, 好像呂明才之類等學校...  繼我話, 如果要我寫論文, 我一定想也不用想就放棄, 因為我真的覺得沒有這樣的必要.

7 則留言:

  1. 真係痴線呀而家D 幼稚園~~~辛苦MAMA你了.

    回覆刪除
  2. 我都未開始填,睇見都頭痛

    回覆刪除
  3. 你d字又寫得幾靚啊!
    我都要填一份比慶恩,但每個問題得一行位既答案,我諗唔駛變一段文出來卦?
    而且,慶恩既面試只係比一組小朋友玩,所以要填表才能了解小朋友,這個我能理解!
    如果要寫論文,那我寧願去搵周公捉棋!

    回覆刪除
  4. 低能問題。而家讀書好似佢出返人工比你咁!

    回覆刪除
  5. 我見到都暈低。。應該都係交比爸爸填。。。哈哈

    回覆刪除
  6. 好彩我報既都冇呢啲,真係in家長定in小朋友

    回覆刪除
  7. D有名氣D既學校就越多野填,真係要加油呀媽媽!

    回覆刪除