2013年10月3日 星期四

台灣遊 Day 4

25092013

行程最後一天...媽媽宣告打敗仗, 爸爸亦好像被媽媽傳染了, 有點少作感冒, 希望小B未受影響, 萬一一家三口都病了, 那就大大鑊, 回港後一定又被婆婆咿咿哦哦!!  今日媽媽好累好無精神, 爸爸又有點不舒服, 所以最後一天的行程都只是Hae住完成.

台灣人早餐大多以食麵包, 三文治為主, 大部份餐廳亦都只由午市開始, 所以今天早餐, 又是到酒店附近買三文治算了.
這家的早餐好不錯, 已經第二天光顧了, 若然再多住幾天, 應該會變成熟客, 哈哈~

食飽飽...寄存好行李到酒店大堂, 順道Check Out, 就開始餘下台灣的行程喇.

第一站 - 中正紀念堂
原本到中正紀念堂是打算要看換兵儀式, 印象中...好像是每小時就會有一次, 不過我們剛去到時, 儀式已經結束了, 最後只見到數架旅遊巴載著一大班士兵離開.  雖然我知道爸爸對儀式蠻感興趣, 但錯過了就是錯過了, 唯有隨便拍幾張照, 以証到此一遊就往下一站.
第二站 - 101大樓

其實101跟IFC, ICC沒什麼分別, 整座大樓都是名店商鋪, 加上我們又未有打算到觀景台, 究竟何解我們仍是會無無聊聊地選擇乘的士過來呢?!  真令人摸不著頭腦, 或訐媽媽我已經開始病傻了...

逛了半圈, 爸爸就叫閃人~
(小插曲: 我們乘的士去101時, 竟然被的士司機騙財, 今次是我們大意, 但台灣司機都做出這樣差劣的行為, 實在破壞了台灣人在我心目中的形象.  事緣爸爸付車資一刻, 發現自己沒零錢, 唯有給張大鈔司機找贖, 其實我都覺得奇怪, 何解司機突然用國語及英語大聲數錢, 不過我要照顧小B先行下車, 就未有為意, 最後爸爸話司機數完錢一刻, 雙手就放低了, 然後才再遞給他, 結果一下車後爸爸再數一次, 就發現司機找少了200元喇, 雖然NT200, 只等於HKD54, 但今次司機就是擺明有心騙我們嘛, 真的實在太太太可惡啦, 算...我們就當施捨給丐衣吧.)

離開101, 我們再乘穿梭巴士到市政府站附近的新光三越A4館買查理布朗雞蛋布丁, 雖然現在去旺角都可以買得到, 但台灣買的價錢便宜得多嘛, 所以一直想試食的我專誠走去買一盒回港, 激死爸爸, 哈哈~

最後12時多, 我們再乘的士回去西門町, 食過簡單Lunch, 買過鴨舌做手信, 再隨便逛逛, 最後食多碗阿宗麵線就回酒店等司機來送我們去機場.
酒店大堂這隻馬馬, 小B超愛, 每次進出酒店都要行去摸摸它.
3時正...司機叔叔準時到酒店接我們, 我們真的要離開了...Bye Bye~
在機場等上機的小B,活躍到爆燈...自己走去揀手信.
周圍行周圍跑, 好像當了機場是遊樂場一樣.
竟然真的有個簡單得不可再簡單的兒童遊戲區...
上機前的一刻, 放電大成功,有個人仔終於累了~
總結這個台灣之旅, 雖然大著肚子去旅行, 不過老公好好, 全程自動自覺湊小B, 所以我完全不覺辛苦, 辛苦只是因為我生病了.  至於行程我亦不算安排得緊密, 帶著年紀少的小朋友在一起, 好難將時間用得那麼盡.  但這4天...大家都好累確實是真的, 所以爸爸已經有所要求啦, 說下次再去旅行的話, 一定要選一些休閒的地方才去, 例如墾丁, 布吉之類等等.

今次旅程小B好開心呀...所以我們絕對沒有後悔帶她到台灣啊, 我亦希望將來每年全家人最少可以去一次旅行呢, 這樣我會覺得小朋友會感受到大人對他們的愛鍚, 亦會因此而感到到幸福.  因為我就是這樣嘛, 回想起小時候的暑假, 爸爸媽媽每年都會帶我出外玩, 我真的覺得自己好幸福, 即使不是坐飛機, 只是坐船到澳門或大陸等地方, 只要一家人在一起, 我都已經覺得好滿足了.

<完>




4 則留言:

  1. 中正紀念堂我都有去,101就冇去,去左kitty cafe , 個司機好過份,台灣人一向表現好客同客氣,不過其實佢地都有古惑一面(因我做過台灣公司,所以冇乜好感),好彩唔係多,下次行程安排少啲會舒服啲~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般見到既台灣人, 都幾有禮貌.
      算啦..度度都會有d唔好既人, 今次我地唔好彩者~

      刪除
  2. 我都好想可以每年帶小朋友去一次旅行﹐希望出年可以開始實行啦!

    回覆刪除
  3. 我都想一年一次。我認同吾搭飛機去澳門都好。^^

    回覆刪除