2013年10月22日 星期二

懷孕歷程

話咁快...我的孕程已經過了一半有多, 再過不足4個月, Baby就要面世啦.  未知是否今次因為要照顧小B的關係, 懷孕過程好像比上胎快得多, 上胎望穿秋水, 好不容易才過一個月, 相反今次好像眨一眨眼又過了一週似的. 

雖然我又不是未曾生過BB, 但正正就是因為有了第一次經驗, 上胎唔識驚唔識死, 今胎則變得好早就已經開始驚了, 加上我實在聽得太多生第2胎時會讓你痛得比第1胎更慘烈的例子嘛... 

希望今次Baby跟家姐仔一樣, 錫住媽媽, 唔好要我痛太耐啦, 上胎家姐好乖, 我由大痛到生產只需兩個多小時, 如果今次可以再減一半時間, 當然就最好.  總之現在每次一再想起生產過程的慘痛經歷, 就真的有少許想縮沙的感覺, 哈哈~

Anyway, 祝我今次一切順利!!

wk 20 - wk 23
這4星期裡面, 肚肚時大時小, 好像沒什麼大分別, 不過走路開始不能走得太快啦, 因為有時一行得快, 肚子下邊就會扯著扯著, 好像在警告我要行慢一點, 所以好多時, 行行下我會突然蝸牛上身, 但我仍是會堅持走多點路, 因為我絕對相信多些郁動, 是有助生產的.

16 則留言:

  1. 我只聽过一次話第二胎生得耐过第一胎咋!
    但你聽过好多次比第一胎更痛,oh no!
    希望baby比家姐更錫媽咪啊!
    我果時陀到后期,都要行得很慢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同事個朋友生左3胎, 頭2胎順產, 但唔知點解第3胎生唔出要開刀囉...驚驚~

      刪除
  2. 我只有聽人講第二胎多數快D同容易D,我諗D人話痛D都係因為有哂心理準備啫....你第一胎咁快,第二胎應該好快,吾駛擔心,一切都會順利架!

    回覆刪除
  3. 多數生第二個都好快,我聽過有人半個鐘搞掂啦,唔使太擔心

    回覆刪除
  4. 我聽朋友講第二胎會易生d & 吾洗痛咁耐, 希望你第二胎順順利利!

    回覆刪除
  5. 我反而聽第2胎仲快仲順呢. 我朋友第2胎由痛到生都係10mins咋! 你都要relax 呢.

    回覆刪除
  6. 反而生第二胎仲驚, 因為知道會發生咩事, 不過你第一胎咁快, 應該第二胎都好快, 係仔仔定女女AR?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..知道發生咩事, 仲更加驚, 第一次咩都唔識, 都無時間去驚!!
      好快會開估, HEEHEE~

      刪除
    2. 同意,第一胎咩都唔睇人地嘅經歷心口有個勇字就得,
      所以有第二胎勇氣要更大

      刪除
    3. 小檬媽..你係開刀定順產?

      刪除