2013年10月21日 星期一

與契媽短聚

小B契媽即是我的最最最好朋友, 一向都好愛鍚小B, 雖然近幾年大家都各有各忙, 但每隔一段時間都總要約出來見見面的, 即使時間不許可, 契媽還是久不久就會叫我Whatsapp新相給她看, 契媽更經常無情情送禮物給小B呢, 所以我遲些一定要不停灌輸小B, 將來除了孝順我們之外, 還要孝順契媽啊, 哈哈~

好有一家人的感覺...so sweet!!
希望這個畫面, 會快快出現在契媽身上啦, 我知契媽和Franky哥哥都超級勁鐘意囡, 不過你們要先快快計劃結婚啵~  :p
鏡頭一轉, 又是笑容一致的兩父女...
 Franky哥哥話, 要預習一下, 哈哈~
短聚兩小時, 大家都好開心, 希望快些再有時間可以安排下一次聚會, 否則就要到1月小B生日才可再聚了.

4 則留言:

  1. 哈哈...小B同爸爸笑起上嚟好似個餅印咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果小b爸知道有人咁講..佢又囂架喇...佢已經成日潤我, 話小b無一忽似我 ~.~

      刪除
  2. 小b俾爸爸抱住笑得特別開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為小b真係好鐘意痴住爸爸, 所以只要有爸爸係度, 佢就一定係咁開心既~

      刪除