2013年10月2日 星期三

猜猜男/女

21w5d

當我自己都未知今胎是囝/囡時 (因未有特地去照性別), 不如就讓大家一齊來猜猜看吧!!

答案下週照結構後開估...

不過事先聲明, 答中無獎, 哈哈~

4 則留言:

  1. 哈哈,其實我唔識睇個肚尖定圓,之前我就成日畀人話陀仔嘞!
    Mm... 不過我照估,我估係女呀

    回覆刪除
  2. 點解你21週個肚都咁細既????
    我都吾識睇呀.......男女都好,最重要健康!

    回覆刪除
  3. 個肚似圓,圓係女嗎?
    但我覺得小B會有個細佬!

    回覆刪除

  4. 我都估係女,好似幾圓,不過仔女都冇所謂,最緊要健康

    回覆刪除