2013年10月7日 星期一

大肚相..介紹?!

各位靚媽們, 有沒有好的Studio或攝影師介紹呀?

上次陀小B時, 老公未肯陪我拍大肚照, 結果我當然覺得有點遺憾啦, 所以今次藉著最後一次機會, 好想可以拍一輯呀...  最重要是今次還可以帶著小B一起拍大肚照嘛, 相信出來的感覺應該會幾得意.

其實我個人不太喜歡死板的影樓照, 如果可以...真想一家三口+肚中Baby去影一輯外影生活大肚照呢, 如有好介紹, 不妨留言給我.

14 則留言:

  1. http://blog.yahoo.com/_U4LGAANYZSDXBOHWQGPZ5LHRCA/articles/54640

    http://blog.yahoo.com/_U4LGAANYZSDXBOHWQGPZ5LHRCA/articles/630428

    Fab Studio@Fo Tan, 我真係大愛. 會幫埋mama make up + 執相. 出來效果好好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 想問下大約幾$呀?
      有無得影外影架?

      刪除
    2. 以前就室內$1999/20張相, 而家有室外但我唔知幾多錢, 你可以問吓. 如果你問左OK, 而又真係有興趣, 我比我d 資料你, 可以全數拎返d相 ^^因為我同我同事都係熟客^^

      刪除
  2. 我之前PICSMILE 影~
    我BLOG 有相~ 好靚架~

    回覆刪除
  3. 之前我係中學C兄影,都唔錯,不過我變咗心喇。。我梗係介紹NT啦,遲啲都會搵佢影

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽人講嗰個乜鬼嘢 NT 好似專影戶外 聽聞啲相都過得去 ;)

      刪除
    2. 小檬媽嗰輯直頭正喇!!!

      刪除
    3. 小檬媽...咁其實我都覺得你近排影個D相幾靚既, 我都真係幾鐘意架~
      NT...唔知你收得貴唔貴既呢!! :p

      刪除
    4. blog 友實有折頭嘅 ;)

      刪除
    5. 可以PM OR SEND EMAIL話我知嘛?

      刪除
    6. 我唔識pm呀.. email 我啦 info@iniley.com

      刪除
    7. 收到你email啦..等我攪惦左我老公之後再覆你, haha. 因為我仲未同佢講影大肚相架~

      刪除
  4. 我之前都係Fab Studio影, 不過係室內, 個輯相影得好靚, D朋友話仲靚過我結婚D相=.= 同埋攝影師係女仔, 唔怕尷尬, 可以影全由裸都得haha

    回覆刪除