2013年10月28日 星期一

Baby性別揭盅

登..登..登..登..自22週照結構時, Baby性別已經早有定案, 不過待回才開估, 因為我好想呻下先, 哈哈!!
(今次朋友們都好關心我今胎的性別啊, 一知我有Baby後, 就不停問我是囝還是囡, 但今胎我想保持神秘感, 所以暫時都不算太多朋友知道答案.)

上胎政府好好, 竟然有期安排給我照結構, 最初於BK見好多媽媽話政府照得好求期, 所以我都有點擔心, 但最後照完, 我跟小B爸都覺得算是仔細, 所以就無另外再去私家照結構.  不過今次政府無期安排給我喇, 而我看開的那位醫生又沒有幫人照結構, 最後經朋友介紹下, 終於找了何美華醫生.  見有兩位朋友找何醫生照過, 而且收費又不算貴 ($1500), 那就即管一試, 但好老實...我覺得何醫生比政府照得還要一般, 加上全程亦只用2D, 害我超超超超失望呢.  就連小B爸都話上次於QE照時好像比今次照得還要好.  唉...總之就多付$300, 找媽媽會勁多人推介的孫醫生啦.

算...反正都已經照過, $亦已經付了, 現在來呻亦無補於事.  其實大家最想聽的都是希望醫生能跟自己說一句, Baby一切正常, 健健康康者, 幸好最後何醫生都有跟我們說這句話, 聽到這句話足以安心又放心了, 再懶得理照結構的過程喇.

好...等我開估啦...今胎究竟會係弟弟定妹妹呢!!








答案係: 妹妹呀~ 
(以後小B就可以有個伴啦, 希望妳倆會是一對感情要好的姊妹啦, 哈哈!)

17 則留言:

  1. 兩姊妹,一定會感情好好的^^
    小B 的衫可以比妹妹著,慳番好多呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦...我自己就好羨慕人地d姊妹感情好!!
      係呀...好彩一直都有幫小b keep番d舊衫咋~

      刪除
  2. 兩姊妹感情一定好,而且小B又咁乖,一定係個好家姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦...宜家小b好似好錫妹妹咁, 成日就黎錫我個肚, 但遲d出左世就唔知會唔會爭風呷醋喇~

      刪除
  3. 兩姊妹大個可以傾心事, 又可以一齊去SHOPPING...
    媽媽可以慳返啲錢, 妹妹可以接手小B啲衫....
    btw 爸爸又多個小情人喇...哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎爸爸第日分身都唔惦, 到時兩姊妹由朝爸到佢暈都似, 哈哈~

      刪除
  4. 恭喜呀。。。妹妹同家姐一定相親相愛,大個可以一齊扮靚!!

    回覆刪除
  5. 恭喜!家里又多一個靓女啦!
    我上次瑪嘉烈照结構都好詳细啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦..其實政府有時都唔係太差, 睇下自己好唔好彩者~

      刪除
  6. 恭喜呀,小B一定係個好家姐。
    你幾時due 呀

    回覆刪除
  7. 兩姊妹可以一齊行街扮靚傾心事,諗起都替你同小B覺得開心呀﹗

    回覆刪除
  8. 恭喜二姊妹有伴傾心事爸爸一定好忙了哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸宜家都已經開始擔心...因為家姐太痴爸爸, 佢怕遲D兩個都痴到佢實一實, 哈哈~

      刪除