2013年10月25日 星期五

衣櫃大掃除

天氣開始涼, 又是時候要收拾一下衣櫃了.  這是繼洗廁所後, 我另一樣討厭做的工作, 但如果我唔出手, 還有誰會來代我出手呢, 唉...命苦!!  (男人...是否向來都不會做這些事情的呢?)

其實我都有好一段長時間未有收拾過衣櫃啦, 但今年為了迎接Baby, 我不得不將我的大衣櫃割愛一小格給小B, 再將小B的衣櫃騰出一半給Baby, 結果...選擇了用螞蟻式方法來收拾衣櫃的我, 足足用了兩星期才完成, 因為又起身又坐低, 我的腰骨都快要斷開喇, 還是逐少逐少收拾比較明智, 哈哈!! 

繼早兩星期丟掉了一大袋夏天衫後, 今次又有三小袋冬天衫被我丟掉啦...  真沒想到原來不停買不停買, 但當中其實有些還未穿過呢, 有的更連招牌都未剪, Crazy~
現在雖然我房的衣櫃已經收拾好, 但小B那個, 還是無從入手, 人仔細細多衫到不得之了, 雖然好多是朋友轉贈, 但亦因為太新淨, 我又沒理由把它們丟去嘛, 唯有遲些再慢慢來收拾.  暫時眼見小B的厚褸仔+羽絨仔都已經有6-7件之多, 究竟真的會著得完嗎?  好凍好凍的日子又會有多少日呢? 

小B衫未執好, 還有Baby初生的那堆等著我, 看來單是她們倆的衫都足以玩到我年尾, 唉~

12 則留言:

  1. 近排換學我都掉左一大袋衫, 有啲又係招牌都未剪, 但又明知自己唔會著, 搞到個心都有啲唔舒服. 所以我諗過喇, 與其買十件垃圾衫, 不如買一件好衫好過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..未剪牌, 但明知自己之後都係唔會著, 真係覺得自己好浪費囉!! 希望之後唔會再係咁, 哈哈~

      刪除
  2. 哎呀,bb 仔真係好多3 架,而且小b 係女仔,應該會仲多唔同配件呢...^^"

    回覆刪除
  3. 上年轉季同小豆子開始大我已經明白,所以買件靚既好過

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家我已經少左買自己衫, 因為留番d $買俾小b, 哈哈哈哈~

      刪除
  4. 我都掉左我一大袋吾著的新衫,我現在決定季季著殘果季下季著買過。d 衫成日吾掉好白痴。買左又忘記著先傻。我直情開始忘了有件咁嘅衫!夏天衫比我掉到得返十幾件咋XDD

    回覆刪除
  5. 牌都未剪但放咗好耐嘅衫,我屋企都有堆...

    回覆刪除
    回覆
    1. 到宜家丟既時候, 我就後悔當初成日亂洗$囉, 哈哈~

      刪除
  6. 要掉啲招牌都未剪嘅衫,個心真係會好唔舒服,不過唔掉個依衣櫃又無位,真係好矛盾,唯有話比自己聽,以後買衫要諗清楚至好買

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家多數淘衫, 都唔算貴, 但以前下下出街買個d, 都真係唔平~

      刪除