2013年10月3日 星期四

台灣遊 Day 3

24092013

帶小朋友去旅行, 當然要安排一些適合他們的地方, 今日這個地方絕對適合小B不過, 這就是臺北市動物園.
不過乘坐捷運去動物園途中, 小B不知不覺地已經睡著了, 看來這幾天小B真的好累好累, 希望回港後小B可以快快回復正常的作息時間啦!
今日天氣又熱又曬, 既然小B睡了, 那就近近地先找個有冷氣的地方避避, 幸好近入口附近就有個熊貓館, 快快入去過冷河先.  嘩...熊貓館就只得一隻熊貓, 厲害~
不理了, 外面太熱, 一於到熊貓商店打發時間~

爸爸你想點呀?
不得了不得了, 給小B見到那些公仔就不得了...一定又扭爸爸買, 還是速逃比較安全.
一出熊貓館, 小B就醒來, 好...可以開始我們今天的動物園遊啦.

咿...小B的防曬意識好像比媽媽還要強啵, 叻女!!
這個動物園好大, 行足整整一個動物園應該會斷腿, 雖然我們未有行足, 但應該都行了三分一個動物園有多.  而小B見到多種動物都好開心呀, 最鐘意睇馬馬的小B, 見到4隻腳的, 幾乎都叫牠們做馬馬, 正一傻瓜~

行了數小時, 我們是時候要離開動物園啦, 原本打算坐穿梭巴士到園內站轉乘貓空纜車去品茶, 不過等了很久都無車呢, 最後因為太熱加太累, 所以爸爸決定放棄再等, 剛巧到大門口的觀光列車到站, 我們就坐它回到正門走人喇.
小B笑得好甜呀...My Sweet Sweet Baby!! :P
門前留影~
離開動物園, 時間尚早, 因未夠鐘食晚飯, 所以我們先乘坐捷運到忠孝復興站.
逛逛那條可通往忠孝敦化站的地下街, 不過地下街令人非常失望, 總之我就直接到忠孝敦化站才下車, 不用浪費腳力啦, 唉~
好...已經6時多, 今天我們選了去度小月食晚餐.  去到餐廳, 快快點餐, 食完還要去佳德買鳳梨酥呢.  不夠休息的小B好麻煩, 這又不行那又不行, 結果整餐飯就咿咿哦哦, 煩得要命, 爸爸都開始頂不住了, 幸好每次當爸爸頂不住時, 我的EQ會突然變得超高, 就讓我來安撫那個麻煩小B吧, 哈哈~
你這個小魔怪, 真的好令人可怕啊!!
快快帶小魔怪跳上的士扑暈她, 然後我們就到佳德買鳳梨酥喇.  這家的鳳梨酥好出名啊, 台灣同事經常買給我們吃, 真的超好味呢...  未到台灣前, 已經問過店家可否經傳真落單, 再送到酒店, 不過店家說最近訂單太多, 加上臨近中秋, 所以只可親身到店購買, 還說每人最多只可買三盒鳳梨酥, 實在太誇張了吧.  不過可能我們夜晚才去, 所以不用排隊, 但店內依然人頭湧湧.  之前於網上見好多人話要排隊才可進去, 既然有那麼多的捧場客, 難怪這家的鳳梨酥賣得最貴.  快快手掃幾盒我們就再跳上的士回酒店讓小B休息嚕...

九時多小B休息夠, 而且見時間還早, 所以我們又再出發到士林夜市最後沖廁~
 討厭的倆父女, 又扮Cool...
是晚到士林夜市沒收穫, 只吃了碗糖水, 逛了個多小時就回酒店. 
台灣最後一夜的行程完畢啦, 明天我們就要回港了, 去旅行的時間總是過得特別快, 雖然今天的我開始作感冒, 有點辛苦, 但我還不想那麼快就要回港呢!!

11 則留言:

  1. 小B係動物園真係笑得好開心呀!
    一仔開始扭計時,都係一仔媽出動安撫一仔架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我唔會點理, 只係我見爸爸都開始頂唔順時, 我先出手, 哈哈~

      刪除
  2. 其實我都好鐘意睇動物架,上次去台灣自由行都有去依個動物園 ^^"
    睇個藍天無雲,應該好熱喎,不過有得玩小b都仲笑得好甜呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係熱到爆呀...不過見佢咁開心, 都無所謂啦~

      刪除
  3. 小B真係笑得好甜。。唔使食糖水喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢爸爸對住小b, 直頭食乜都甜過食糖添呀~~~

      刪除
  4. 呢個動物園好多 野睇,不過你腹大便便真係會累啲,佢又太多室外,不過好欣賞可以處理到咁多唔同品種動物,小b笑得好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果香港都有d咁既動物園, 咁就可以得閒帶佢地去睇下...可惜香港無囉~

      刪除
  5. 我都覺得如果帶小朋友去台灣,呢個動物園真係一個必到的景點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..除左動物園最適合佢地, 我真係諗唔到仲有邊度係岩佢地囉~

      刪除