2013年10月23日 星期三

淘玩具

嘩嘩嘩...淘了兩星期, 終於收齊貨啦!!  (無辦法, 誰叫我忍不住手, 不停加單加單再加單, 結果淘足兩星期才收齊所有貨)

今次除了淘衫淘褸給自己之外, 其實我都有順便淘玩具給小B...  但小B向來唔太好玩玩具, 所以淘少少就算了.

動物拼圖版 @ RMB 2.9 - 買來訓練一下小B玩拼圖, 因為見有媽媽話Interview時會考.
釣魚玩具 @ RMB 17.8 - 這個是希望能夠訓練小B耐性, 相信爸爸一定會爭住同小B玩!!
未知這些少玩具, 又能夠吸引小B玩多久呢?  上次淘的那套煮飯仔, 除了頭一兩星期日日玩之外, 現在已經被她遺棄在一旁了, 真的好久不久才會拿出來玩一會兒, 唉~

8 則留言:

  1. 小朋友係咁。我囡都吾多玩具。我囡。豬咁蠢。成日教拍手都吾理我TVT

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢可能已經識左..但唔肯做者, 唔好話ANKI豬咁蠢先得架, 遲D佢一次過做晒俾你睇時, 你就會好驚喜架啦~

      刪除
  2. 不停加單加單再加單<--- same here, 哈哈~
    我都有淘玩具呀, 不過未有時間出post ..>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 淘寶會令人著迷, 如果俾我學識埋豬market, 真係唔得惦, 哈哈~

      刪除
  3. 好羡慕AR. 我唔識TB, 更加唔打算學, 一個FB已經買到我死=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. FB 個D, 有時淘寶都會淘到, 而且價$較貴, 所以我好少係FB買.

      刪除
  4. 釣魚都啱大人玩喎!
    睇黎小b唔鍾意煮飯...

    回覆刪除