2013年10月16日 星期三

小B大任務 - 1st N班 Interview 通知 (Cannan)

等了又等...等了又等...終於都收到第一間幼稚園通知約Interview啦.
兩星期後, 小B將會面對她人生第一次interview.  話明第一次, 媽媽我當然不敢抱太大期望啦, 加上小B近期又愛扮怕羞, 要warm up一大輪才可做回自己, 所以媽媽我亦預計到小B將會10問9唔答!!  (不過幾位有經驗的媽媽朋友們都說, 一般學校都比較喜歡收大B, 所以叫我不用太擔心小B沒有學校取錄.)  話雖如此, 在龍年效應下, 媽媽我又豈敢大安旨意~ 

不過老實說, 迦南又並非我首選的學校, 因為自去年起, 學校已經再沒有參加學劵制啦, 所以即使真的收了, 我亦只會讀一年N班後再轉校.  但手頭上又不得沒有一間半間學校在手, 真矛盾.

算...輕輕鬆鬆等兩星期後去Interview, 有就有...無就無...今次就當是幫小B儲一個面試經驗.

祝我小B好運, 哈哈!!

13 則留言: