2013年10月12日 星期六

父女溫馨遊公園

正所謂當人人都話...囡囡是爸爸前世情人時, 這句話我半點都沒有質疑過, 因為我家那倆父囡平日真的愛的好溫馨, 好纏綿, 就連媽媽我和婆婆等人都快要受不了.

前幾天產檢完後, 那倆父女又好溫馨地手拖手去遊公園啦, 完全當我這個媽媽透明...

無視我存在, 媽媽我只好跟在後面, 唉~
倆父女連"sir"滑梯都要攬在一起, 真的無眼睇了...
再黎...
突然有人記得我存在, 終於可以暫且分開一下, 襯機影番幾張小B單人照先.

有爸爸陪玩, 心情確是不錯...
難得笑笑口肯望鏡頭影相...
看來有爸爸陪著, 小B的心情真的蠻不錯呢, 所以媽媽我決定以後陪玩這一部份, 就交由爸爸負責, 媽媽我不再插手, 好讓媽媽有更多私人時間, 哇咔咔咔!!



17 則留言:

  1. 小B冇爸爸陪玩,不再cool baby啦 ^^
    不過依個時候就交畀老公啦,你都不宜操勞啦~
    btw依個公園好大好正喎,響邊度架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 九龍公園呀...平日去仲無乜人添啵, 正~

      刪除
  2. 真係好溫馨呀,我地D孕媽媽就可以舒服D :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..爸爸就陪佢跑, 我就坐埋一邊舒舒服服睇, 哈哈~

      刪除
    2. 我都係咁,哈哈哈,陀住個B,邊仲有氣力陪跑 XD

      刪除
    3. 就算無陀b, 都唔及佢地小朋友好精力, 佢一玩...我真係投晒降~

      刪除
  3. 回覆
    1. 好快你同你老公都會一樣覺得咁sweet!! :p

      刪除
  4. 有爸爸陪玩,媽媽可以坐埋一邊UN UN腳步 XD

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 笑得咁落力俾我影相, 我都忍唔住即刻讚佢, 平時叫佢笑住望鏡頭...no way~

      刪除
  6. 小b笑到翁口翁鼻好開心bor,我c6就相反同個仔爭寵,笑c禾

    回覆刪除
  7. 咦!?個滑梯好似好好玩咁喎!等我得閒又帶阿肶去玩吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個公園又大又少人..帶小朋友去玩, 一流!!

      刪除