2013年10月17日 星期四

相聚一刻

13102013 (Sat)

今日我們這一家又跟團友仔朋友一家飲茶相聚...  近幾個月, 我們兩家人越來越多見面, 証明我們真的已經成為了好朋友啦, 難道同姓真的三分親嗎, 哈哈!!  不過跟團友仔一家相處, 一直都好開心, 好愉快, 而且一開始時就已經無所不談, 所以能夠成為好朋友亦非意料之外的事!!

我們亦已經約好遲些再次一起去旅行呢...真是期待期待, 希望明年暑假可以成事啦, 如明年未能起行, 後年都一定要去, 哈哈~

送上一幅小B與桐桐姐姐的合照 ^^
(當初幫小B改名時, 真有想過叫凱桐, 不過最後不記得被誰否決, 如果真是叫凱桐, 那麼她們倆就會同名喇)

桐桐姐姐好叻架, 年年考試都一定是三甲之內, 而且年紀輕輕已經擁有八級鋼琴資格, 又經常代表學校出外參加比賽獲獎, 所以媽媽我成日都在想, 如果小B有桐桐姐姐一半叻, 爸爸媽媽就真的放心了. (又再日光日白做夢中)
兩位陳小姐...雖然相隔八載, 不過依然投緣, Good~

只要有手機玩, 小B跟誰玩都沒問題, 就算要求她錫錫, 小B都不會托手踭, 明正言順"市儈B"一名.
今日真要多謝桐桐姐姐代為照顧小B, 我們兩位爸爸媽媽們才可以輕輕鬆鬆手拖手地逛街.  :p
最後多送一張合照...希望將來她倆仍然繼續岩Key, 哈哈~

   

4 則留言:

  1. 哈哈,真係同姓三分親喎!
    同團友仔都係啱傾啱玩先會繼續聯絡,再約去旅行都唔錯呀!(我試過同老公一啲朋友去,去到先知唔啱玩=_=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到唔岩玩...咪好慘!!
      去旅行, 我都係鐘意同自己d朋友去多d, 如果老公d朋友話去, 而我又唔太識佢地, 我諗我會選擇唔去囉~

      刪除
  2. K姨姨我都同小B差唔多名喎.........HAHA..可能我地都好投緣架..XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要約出黎玩下, 睇下小b肯唔肯跟K姨姨先得啵, 哈哈~

      刪除