2013年9月30日 星期一

台灣遊 Day 1

開始患有老退化的我, 襯記憶還猶新...就讓我快快手來記下今次一家三口的台灣遊吧!!

22092013

今次經朋友介紹的Agent訂了團體機票, 算是平一點點, 但因早機去晚機返, 所以對於小B來說就有點辛苦.  幸好凌晨4時多把甜睡中的小B吵醒, 小B都未有詐型, 可能小B知道要跟爸爸媽媽去旅行, 所以表現尚算不錯, 而且還有點雀躍.  不過爸爸就好肉赤天未光要把小B吵醒嚕, 沒辦法啦...我們6時正要到機場嘛, 唯有上車或上機時再叫小B多睡一會啦.

一早Call定的士, 司機叔叔亦好快手, 未夠6點就把我們車到機場了.  去到機場...嘩...好多人呀...可能因為航空公司已發消息, 因颱風關係於傍晚6時起會停飛, 所以今早在機場等候補機位的旅客多的是, 我們還傻傻的排錯隊, 排了候補一行呢.  好彩多口問問, 否則排到夠鐘都未到我們Check In.

時間無多, 我們還有40分鐘時間食早餐, 快快進入離境大堂過關, 再去翠華食早餐.

看...小B電力又開始耗盡啦, 影相都無表情.
食飽飽後才叫做好一點點...總之下次再去旅行, 最好就不要選那麼早的航班, 否則真的難為了小朋友啊!!
時間緊迫, 馬上又要去登機閘口登機啦...剛好趕得上, 但排隊登機的人龍還很長, 不過職員見我們推著BB車, 又帶著小朋友, 所以不用排隊, 馬上可以登機, 呵呵!!
台灣...我們要來啦, 希望當地不要受颱風影響而變得天氣壞啦~

噢, 大鑊, 上機不久, 小B開始扭眼訓, 雖然不是大吵大鬧哭著的那款, 但已經叫人煩死.  好彩剛起飛時, 小B已經眼訓得暈低了, 而我和爸爸亦可鬆一口氣, 稍作休息.  

今次出門, 這隻貓貓就常伴小B左右, 去到那帶到那...  除了小B之外, 就連貓貓都一樣增廣見聞呀, 哈哈!!
一小時半的機程好快就到, 小B亦因爸爸不小心而再次被弄醒, 幸好平時習慣快叉的小B, 已經回復精神~
拿好行李, 我們先到找換店換台幣, 一連看了幾間, 大家都一樣兌3.68, 隨隨便便找間少人一點的就好了.  好...一切就緒, 我們去乘國光巴士再轉捷運到酒店寄存行李.
其實推著BB車, 又拖著一大一小行李箱, 原先我們是打算叫車來接送的, 不過跟我一直聯絡開那家車公司, 說他們今天的車子都已爆滿, 所以我就決定坐巴士喇, 因為費用便宜好多嘛, 結果我又被小B爸埋怨囉...總之今次就辛苦了他啦.  ~.~

幾經辛苦, 終於到達酒店, 是次我們訂了西門町的新驛旅店, 因貪地點方便, 而且開業只有幾年, 見網上評價不俗, 所以我就決定了選這間喇.  由於下午3時才可Check In, 所以寄存好行李後, 就到附近食個Lunch, 再隨便逛逛, 待夠鐘後馬上回酒店拿房, 好讓累爆的一家三口先行休息休息.  今天實在太早起啦, 我完全高估了自己的能力, 結果原本編好的行程都被刪減了.  算...還是小B有足夠休息最重要, 就讓她午睡後才再安排吧, 反正我早就猜到今天的行程未能預期完成.  

晚上7時, 一家三口休息夠, 又是時候外出用餐啦.  原本打算乘捷運到劍潭站, 再轉穿梭巴士到美麗華商場, 不過向來習慣駕車的小B爸一聽到要轉來轉去, 就馬上遞手叫的士了.  是晚我選了五角船板這間餐廳, 因從Yahoo Blog的旅遊網誌中, 見到這間餐廳的裝潢好特別, 而且充滿藝術色彩, 加上不錯的食物評價, 所以我又想來朝拜一下, 結果總算沒令我們失望.
但原來帶小朋友去旅行, 真的想把美景拍下都有難度呢, 一來小B手多多, 見我們拿起相機拍照, 她又要搶相機來玩, 二來我和爸爸要不停接換班, 一個食時, 另一個就要照顧小B, 根本就沒多餘的手拿著相機隨處拍, 總之今次去旅行, 所拍得的照片, 應該算是最少的一次了, 可惜可惜.

醫飽肚子, 帶小B到美麗華坐她最愛的旋轉木馬.

喂...小B, 騎馬馬要留神, 應該望前面啵~
接著再在摩天輪前留影...
最後坐回接駁巴士到劍潭站, 再到士林夜市逛逛就完了今天的行程喇. 


8 則留言:

  1. 小B巳經好叻啦!咁早起身都唔係好扭計

    回覆刪除
  2. 好野。又有媽媽同bb 去旅行。我仲驚緊。我諗住11月去旅行。hea 遊咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次帶住小b, 其實我地都好hae...如果兩口子去, 行程一定緊湊好多~

      刪除
  3. 小b真係好乖,凌晨4點幾比人嘈醒都唔詐型,好抵讚

    回覆刪除
  4. 我都好期待可以帶阿B去旅行呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快啦...唔夠一年就可以架喇, 不過到時仲好細, 帶亞b去旅行就有d麻煩喇~

      刪除
  5. 好似好忙咁....都係吾去旅行住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁忙, 總之帶小朋友去旅行就好鬼辛苦啦, 下次都係搵埋屋企人一齊去先得, 哈哈~

      刪除