2013年9月19日 星期四

開始澎漲

踏入4個月後...肚皮開始澎漲啦, 現在比起上個月的肚腩肚更為明顯.  其實當我放假穿緊身衫外出時, 外人一定看得出我是個孕婦來, 即使平日上班穿鬆身衫, 只要細心觀察亦可得知, 但好可惜直到目前為止, 搭車仍未有人會主動讓座給我.

我甚至嘗試過坐火車時, 當見有空位坐下來後, 被那想坐的人不屑地望了兩眼呢.  香港人嘛...正常的, 正常的, 我絕對不會跟他計較, 因為大多數香港人都是這樣, 已經見慣不怪了!! 
雖然肚皮開始大, 而且上胎小B亦送了我數條妊娠紋作紀念, 但為免重蹈覆轍, 所以我好早就已經開始塗橄欖油及肚紋膏啦, 希望Baby今次不要再送媽媽多一條紋來作紀念就好了~

13 則留言:

  1. 哈哈~ 對啦,香港人麻,我大肚時試過有人同我爭位坐,真攪笑,最後我讓佢,果個人最後比人話.... XDDD
    嗯,你係咪一知有左就揸呀 ? 我果時一知有就揸,SO FAR 都OK 呀,希望你今胎冇紋啦 ^^
    中秋節快樂呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂~~~~~~
      係呀, 如果有人同我爭, 我絕對係會讓俾佢, 因為之後實會有睇唔過既既人出聲話佢既, 到時佢自己樣衰咋嘛!!
      今胎3個月先開始揸, 上胎一知道有左就已經好勤力咁揸喇, 可惜都係衰收尾.

      刪除
  2. 我試過有次個肚籮咁大時逼地鐵,已經唔係諗住坐只係但求搵個有得扶嘅位企,結果畀人逼咗埋去其中一個位前,畀坐係到個後生仔用好不屑嘅眼神啤咗陣再拎部電話出來玩,好似我大肚係唔啱咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以為你俾壓力佢, 要佢讓座嘛, 宜家d後生仔係咁架喇!

      刪除
  3. 小b真係乖,只係送咗數條妊娠紋比你作紀念,妹豬好大手筆咁送咗n咁多條比我,攪到我個肚成幅地圖咁!
    我又好好彩,大肚嘅時候好多時都有人讓位比我,even到依家都有... T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次尾聲爆紋時, 我真係超失落呀, 好耐先至平伏到我既心情. 今次真係唔希望再有, 如果唔係我又唔知要失落幾耐lu.
      哈哈..到宜家都有人讓座, 係咪你湊住妹豬個陣時咋?! :p

      刪除
  4. 個肚好明顯呀,你重好fit著到貼身褲!

    回覆刪除
  5. 搭車無人讓坐那你要千萬小心!
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  6. 嘩你對腳仲係咁fit,好羨慕呀!
    我大肚果時都只係有次搭丁丁有人讓座咋 ~.~

    回覆刪除
  7. 你一定係瘦底.....條腿瘦到..........我而家變左大肥婆一名,嗚嗚

    回覆刪除
  8. 算la. 香港人, 就係香港人, 下次搭巴士/mtr, 主動向"關愛座"要求人地讓位坐, 我現在搭巴士, 帶住apple, 我定會要求人地讓座lor.

    回覆刪除
  9. 我覺得香港人老d 會好d。但後生真係吾識。呢d 小學都有教啦!

    回覆刪除