2013年9月18日 星期三

母乳講座

14092013

今日獨個兒去了灣仔聽講座, 是次講座是由香港母乳育嬰協會舉辦的, 同事說如果有心嘗試餵哺母乳, 這個講座很值得一聽, 結果仍在心大心細的我, 一於先報名, 加上個人認為聽取多些有關方面的講座都未嘗不是好事, 始終我沒有這方面的經驗嘛, 聽得多知得更多對於將來餵母乳時, 定必可以幫助不少.

這個講座沒有特別的小禮品, 但講座中派發的小手冊則非常有用, 大概是講述一些餵哺技巧等知識, 所以今次我一定會好好把它保存下來, 待遲些餵母乳時再拿出來慢慢溫習. 

兩小時的講座好快過去,個人認為今次講座我真的獲益良多.  雖然大家都道出了餵哺母乳的辛酸經歷, 但我知道如果我今次都不去嘗試的話, 將來的我一定會後悔.  自問...由小B出世至今, 我都未有將這些好東西留給她試試, 確實有點遺憾.  而我就是因為知道這將會是最後一次, 所以真的好想試試自己能否踏上人奶媽之路.  若然試後不成功, 我無話可說, 但試都未試就放棄, 好像有點過不了自己呢~

暫時...我還是有餵哺母乳的信念, 真希望自己可以一直堅持, 千萬不要到臨急關頭才退縮, 始終我實在太了解我自己喇, 哈哈~
 
P.S: 另外我亦要多謝肚B媽早前Email給我的有用資料啊~~

13 則留言:

  1. 有志者事竟成呀! 我初頭都半信半疑, 不過到宜家係唔捨得唔餵架! 加油!
    我FB入左個GROUP, D 媽媽都好DIE HARD人奶架, 你想入的話我知~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪媽媽牌B聚呀? 我都入左呀...

      刪除
    2. 係呀, 個D人都幾癲~ 不過又真係咁樣先會成功!!!

      刪除
  2. 原來你有左BB,而家先得閒睇blog攪到遲左,恭喜呀!
    小B肯定好開心就快做家姐,預產期幾時?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~
      預產期2月頭, 希望會係馬b啦!!

      刪除
  3. 只要有心就會得㗎啦﹗加油呀﹗

    回覆刪除
  4. 我餵一仔人奶都唔成功,下次一定要請教肚B妈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀..肚b媽好犀利, 遲d有問題, 真係要搵搵佢先得~

      刪除
  5. 如果有心,努力嘗試過就冇怨恨啦 :)
    其實我都係一個三分鐘熱度嘅人,只要有決心就一定得架,加油,祝愛美到時多到可以畀埋小B飲^^

    回覆刪除