2013年9月2日 星期一

探探小表姨

星期六我們又去了元朗探小B的表姨啦!!

每次到元朗, 必定相約在酒樓飲茶, 一見面小B就擺出一副大姐姐模樣, 要拖住小表姨...
爸爸都唔執輸, 來個左擁右抱...
 既然這樣, 我又要加入呀,就先來一張預演一家四口合照吧, 嘩哈哈哈~
飲完茶, 時間尚早, 我們一行人等到了V City逛逛, 可惜這個新商場比我想像中差太遠了, 隨隨便便逛一圈便回到元朗去.

回到家, 原本呆滯的小表姨馬上生猛起來, 自己地盤果然寧舍不同.
表姨: 小B...呢度我主場, 你要乖乖聽我話.

小B: 知喇知喇, 你放手先啦, 我鼻鼻快要甩喇.

小B: 爸爸...你仲掛住影相唔幫拖?!
小B: 表姨, 你連行都未識行, 我陳小B點會輸俾你先得架.  頭先讓一讓你咋...宜家輪到我Cool你頸, 睇你點郁!!

呢一Round, 好明顯大蝦細, 小B勝~
小朋友你地兩個唔好再亂黎喇, 如果唔係我叫魔鬼出黎捉走你地, 問你地驚唔驚?!

表姨 & 小B:  喂..大叔, 我地兩個似魔鬼多過你似魔鬼啵. 
 
結果兩老表, 就這樣玩了好幾小時~

5 則留言:

  1. 嘩! 愛美你咁勁, 咁快搬左咁多篇?!

    回覆刪除
  2. 螞蟻式搬家中...大家一齊努力搬啦!!

    回覆刪除
  3. 小表姨個髮型好in!
    個魔鬼角頭cool好型!
    我唔捨得d留言,我再睇定d先搬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想搬埋d留言過黎, 但係我唔識, 哈哈~

      刪除