2013年9月9日 星期一

無心機再寫

用了個多星期, 仍然對這新Blog存有好多疑問, 突然好想放棄寫Blog了...  或者我應該再找一個令我更容易上手的地方再寫吧~ 

12 則留言:

  1. 不要放棄啦... 其實慢慢會慣的呀... 有問題... 不如寫出來,睇吓大家幫唔幫到你。
    加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝打氣, 我會加油, 如果再有問題, 就寫出黎問問大家意見, 希望可以一直keep住寫~

      刪除
  2. 我差d睇唔到你個blog,成日去了google +!
    雖然新blog好多問题,比d時間大家適应啦,唔好失去联络呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. okok...一齊努力摸熟新blog~

      刪除
    2. "Welcome to Amy Mama's Blog"
      我add左你后,見到你個blog名顯示如上,之前小豆子媽又係咁,但已改如
      好了。

      刪除
    3. 按了enter,睇唔到個問題,顯示番正常!
      但事實" 's " 顯示為符號及數字呀!

      刪除
  3. 唔好放棄啦,又搬左咁多post過黎,一齊解決,其實大家都好叻了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..其實d blog友已經幫我解決左好多問題~

      刪除
  4. 我見小高介紹dimcook有得暫存blog內容,遲啲仲會整個blog平台,我都申請左呀blogspot自由度大,不過好獨家村,都係靠大家互相聯繫,我都仍然適應中

    回覆刪除
  5. 你個blog整得好靚呀~^^ 加油!~

    回覆刪除